TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Totaldamage Fighter 2013 kiemelt: Török Dániel

2014.02.18. 20:16 td_axl

török-dani.jpg

Totaldamage Fighter 2013 ugyan egy nyereményjáték volt, melynek közönségdíjasa Nánási Fatime lett, az indulók közül pedig Birics Tamást (hamarosan jön a cikk) választottuk szakmai díjazott címre, de szeretnénk kiemelni több magyar harcost, akik valóban megérdemlik az elismerést. Sényei László és Kálucz Martin után Török Danival folytatjuk a sort. Dani pályafutását a Master-nél alakulásunk óta figyelemmel követhettétek, a sors pedig úgy hozta, hogy profi EB- és VB-címszerzését követően Dani 2013 végén visszavonult, ezzel egy roppant sikeres kyokushin, majd K-1/kick-box pályafutást zárt le. Úgy döntöttünk, hogy Dani eredményei előtt tisztelegve soroljuk a Totaldamage Fighter 2013 kiemeltek között. Dani gondolatai az elismerésről és a 2013-as évről, pályafutása lezárásáról:

Nagyon megtisztelő a Totaldamage Fighter 2013 kiemelt szakmai díj, talán ez a legmérvadóbb is egyben! 2010 óta figyelem a Totaldamage fejlődését és szintén 2010 óta add le a rólam minden anyagot az oldal. Ez szakmai díj pont a verseny pályafutás végen jött, ami nagyon jól esik is!

Végül is nem volt sok bunyóm 2013-ban, viszont mindkét meccsem est főmérkőzése vagy címért ment. 2013 februárjában volt Duisburgban megrendezve a Club 300 VIP gála. Görög sráccal mentem egy nagyon kemény 3 menetet, ahol két helyen fel is szakadtam. Pontozásos győzelemmel 3:0-ra nyertem. Volt egy kis hiányérzetem, mert a 3. menetben el is fogytam egy kicsit és éreztem. hogy jönnek a fiatalok es itt az új generáció.

Közben Ilunga vissza adta az övet és a cím a világbajnoki felszabadult. A Masters leszervezte az időpontot és egy Fightcardot hozzá. November 24-ét írtunk, a helyszín: Krefeld Kaya Plaza. Hat hónap felkészülési idő, hogy semmi és senki ne tudjon meglepni! Ergin Solmaz, török származású box alappal rendelkező bunyós jött ellenem, a régi k-1 idők bunyóit is megjárta. Tudtam, hogy rúgnom kell és a második menetben fel is adták, repült a törülköző! Pályafutás meseszerűen befejezve, világbajnok lettem az IKBOnál! Megöregedtem és elfáradtam 22 év bunyó után. Köszönöm, köszönök mindent!

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr805821387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása