TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Totaldamage Fighter 2013 kiemelt: Sényei László

2014.02.16. 15:48 td_axl

sényei.jpg

A Totaldamage Fighter 2013 ugyan egy nyereményjáték volt, melynek közönségdíjasa Nánási Fatime lett, az indulók közül pedig Birics Tamást (hamarosan jön a cikk) választottuk szakmai díjazott címre, de szeretnénk kiemelni több magyar harcost, akik valóban megérdemlik az elismerést. Sényei Lacival nyitnánk a sort, aki 2013-ban komoly sikereket ért el az FFC mezőnyben Horvátországban. Déli szomszédainknál a küzdősport mögött profi üzleti és marketing háttér mellett szívós harcosok kerülnek ki a klubokból, Sényei ellenük, azok hazai pályáján vette fel sikerrel a versenyt. Laci tavalyi horvátországi kalandjairól rendszeresen beszámoltunk, alább pedig az ifjú magyar harcos gondolatait olvashatjátok a Totaldamage Fighter 2013 kiemelt elismerésről és évértékeléséről:

Sziasztok!
Nagyon megtisztelő számomra, hogy a Totaldamage díjazottjai között lehetek!

Egy kemény,de sikeres évet tudhatok magam mögött. Négy MMA mérkőzésem volt, mindegyikre Halmi Viktorral készültem fel. Az első, év elején Gyulán volt. Utána, Brunner Tihamérnak köszönhetőenvlehetőségem volt egy nemzetközi szervezet gáláján részt venni. Az akkor számomra még nem igazán ismert Final Fight Championship eszéki rendezvényén léptem a kötelek közé. Az élmény leírhatatlan. Azt éltem át, amit előtte csak videókon láttam az interneten. Kicsit sokkolt is ez az egész profizmus. Az ellenfelem Ivan Gluhak, nagyon kemény pali volt, nyomás alatt tartott végig, szerencsére a 3. menetben sikerült újítanom, és le tudtam kopogtatni. Ezzel az eredménnyel kiérdemeltem a szervezetnél ,hogy újra náluk játszhassak. A következő állomás Porec volt, és Ivica Truscek. Természetesen itt is, ahogy Eszéken, underdogként érkeztem. Szoros, kemény meccs volt. Borzasztó stílusa és rutínja miatt nagyon oda kellett figyelnem. Végül az én kezemet emelték a magasba.
A tavalyi év utolsó mérkőzése Zágrábban volt, a horvátok egy fiatal reménysége, Luka Jelcic ellen. A srác veretlen volt, minden meccsét első menetes submissionnel nyerte. A mérkőzést a 3. menetben TKO-val nyertem. Ezzel befejeződött a 2013-as szezon. Az eredményeim alapján idén is számítanak rám az FFC-nél, március 29-én újra Eszéken fogok harcolni.


Köszönöm a Totaldamage-nek a lehetőséget. Jó, hogy vagytok!!

Lackó

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr505816906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása