TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Török Dani győzelemmel vonult vissza

2013.11.26. 21:13 td_axl

November 24-én a Krefeldben található Kaya Plazában rendezett K-1 gálát Németország legnagyobb küzdősport klubja, a Masters Gym Duisburg. A rendezvény főmérkőzését Török Dani vívta, aki egyben utolsó küzdelmére készült. Dani gondolatai a mérkőzést követően:

torok_1.jpg

Először is beszélnek az előzményekről. Pénteken este fel 8-kor kiderült, hogy a 140 kilós román srác nem indult el Romániából a meccsre, hogy vasárnap bunyózzon. Őrült stressz következett itt, ki jöhetne helyette? Végül Ergin Solmaz 112 kilós török származású profi boxoló vállalta a bunyót. Erginről csak annyit lehetett tudni, hogy a régi k-1 időkből bunyózott szinte mindenkivel, WKA- ,ISKA Európa-bajnok volt. Profi bokszolóként nyomta az utóbbi időben. Lényeg az, hogy nem ilyen versenyzőre készültünk nyár óta. Persze az utolsó heten elkapott valami vírus és ágynak estem, plusz rengeteg magyar szurkoló jött az utolsó bunyóra, meg a család…elképesztő nyomás volt rajtam! Ilyet nem éltünk meg soha! Alig vártam, hogy túl legyek az egészen…

 

Kaya Plaza Krefeld. Egy nagyon exkluzív rendezvény csarnok, ami rogyásig megtelt. Bokszoló ellen rúgni kell, térd comb, térd comb, kis elmozgás, majd jött is a törülköző. A második menetben feladta a sarka a küzdelmet. Le a kalappal előtte, hogy oda állt bunyózni velem. Én semmi pénzért nem vállalnék ilyen kihívást! Szinte a teljes VIP asztal részleg magyarokból állt!

Újabb cím…nálam ez semmit nem jelent. Rengeteg szervezet van es millió jó bunyós. K-1 nincs is már...tudom hol a helyem, és azt is, hogy ez mennyit ért! Ami nagy dolog szerintem, hogy német profi gálán elértük azt, hogy nem először a gála rám volt építve és, a főmérkőzéseket én kaptam magyarként.

 

Tényleg befejezem, elég volt. 8 évesen már volt helyezésem versenyen, most 32 éves vagyok. 24 év bunyó két stílusban, itt abba kell hagyni!

 

Kyokushin volt a sportkarrierem csúcsa fizikálisan! Az utolsó EB címet Budapesten Kyoba úgy nyertem tornát, hogy mindegyik mérkőzést első menetben hoztam. Jött a még létező K-1 váltás, amit a kyonak köszönhetem. Mai napig nem érzem a stílust magaménak, ez az igazság! Kyo stílus igenis hátrány kikckbox stílus ellen! Bármennyire is sértő ez sokaknak ez a tapasztalatom. Amit 2003-2005-2007-ben fizikálisan meg tudtam csinálni, azt később már nem. Amit itt előbb felsoroltam, azt tiszta fejjel végig gondoltam, és az a legjobb, ha nem versenyzek tovább.

 

Mindenkinek köszönök mindent! Rengeteg edzővel dolgoztam együtt! Két legfontosabb edző Kalmár Árpád (nevelő edző) és Bódi István volt. Rengetegen segítettek, megpróbálok senkit se kihagyni : Orbán Sanyibá, Bencze Antal, Füzesy László, Stefanovics József, Lelekacs Csaba,Bene Zoltán, Halász Károly, Sihan Furkó Kálmánt . Az utolsó 6 évben pedig rengeteget segített Klaus Waschkewitz és Rene Kucera.

Gratulálunk minden eddigi sikeredhez Dani és halmozd őket tovább ezt kővető utadon! 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr915659721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

metadata 2013.11.27. 07:55:59

Gratulálok a győzelemhez és a szép pályafutáshoz. Sok sikert a civil életben is!
süti beállítások módosítása