TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Görbics Gábor: Sokan féltettek, de én élveztem, sőt, jöhet még muay thai meccs!

2015.09.15. 18:17 td_axl

gorbics_check_bin3.jpg

Szombat este a BSK-ban rendezett MuayThai Mania 9 főmeccsét egy igazi unikum párosítást képezte. A friss Venum profi világbajnok Görbics Gábor a közel 300 meccses rutinnal rendelkező Check Bin ellen ment. A másodikra nem engedték ki Mókust szemöldök sérülés miatt, sokan pedig felsóhajtottak, mert féltették Gábort. Erről beszélgettünk.

Mikor tegnap Görbe felvette a telefont, nyomban azt kérdezte: „Józsim, mi volt veled szombaton, olyan lehangoltnak, szomorúnak tűntél. Miattam volt? Úgy éreztem, hogy csalódtál bennem, nem az a mindig vidám, pozitív kisugárzású srác voltál.”  Na, így kezdtük Gábor barátommal a beszélgetést és ismét megbizonyosodtam abban, hogy ez a srác mennyire önzetlen és nyílt ember. Ahelyett, hogy magáról beszélt volna, hiszen ő meccselt szombaton, felőlem érdeklődött. Aztán megnyugtattam, hogy távolról sem csalódtam, a rossz kedvem pedig nem miatta volt, bár féltettem a küzdelme előtt Check Bin ellen.

Sokan féltettek, mindenki ezt mondta és írta nekem, aztán én is átvettem ezt és túlbecsültem Bint. Ne érts félre, nem tiszteletlenségből mondom, le a kalappal előtte, tiszteletre méltó sportoló, nagyon komoly eredményekkel. Egyszerűen átvettem ezt a gondolatot a környezetemtől és más bunyót hoztam. Kicsit bealudtam, mígnem egy balhorog ébresztett, de ettől függetlenül haragszom magamra: nem ugrasztottam kézzel és lábbal, a másodikban megütögettem volna. De aztán jött a sérülés és nem tudtam. Nem egyszerű ebben a szabályrendszerben mindezt kivitelezni amúgy, de most éreztem, éles körülmények között, a bőrömön. Ezt tartom fontosnak, egy komoly meccsen, egy erős ellenfél ellenében találkozhattam ütközetben a muay thai stílussal. Ez nagyon értékes és megfelelően megbecsülöm, hogy később használni tudjam.  Hatalmas motivációt ad.

gorbics_check_bin4.jpg

Minden porcikámmal azon voltam, hogy helyt álljak, hogy bizonyítsak. Nem is éreztem a sérülést. Azt hittem, hogy egy fejelés révén született, aztán az általad készített felvételt visszanézve talán egy könyökös volt. Minden könyökösét láttam, számoltam, abból kettő ért el, és ez lehet az egyedüli, ami észrevétlenül ült rajtam, mert nem emlékszem rá. Nem engedtek ki a másodikra, pedig nagyon akartam. A pontozók később azt mondták, hogy döntetlenre állt a meccs, amit valahol jogosnak érzek, jó lett volna folytatni.

 

Sokan mondták, hogy lehetek ilyen buta, meg féltettek, hogy a frissen szerzett Venum világbajnoki cím után kiállok egy ismeretlen szabályrendszerben. Az előbb említett tapasztalat miatt nem érzem magam rossz helyzetben, másrészt a szavam mindig állom: még a Venum mérkőzés előtt rábólintottam erre a megkeresésre. Már önmagában a felkészülés is tetszett, a párszor gyakorolt clinch-játékot alkalmazni is tudtam. Ezt viszem magammal a későbbi edzésekre is, mindegy milyen meccsre készülök, mert fizikálisan sokat hoz rajtam.

 

Nem kell, hogy itt vége legyen a muay thai kalandnak, nyitott vagyok egy újabb meccsre. Már most sokat tanultam és időm is lehet ezután készülni erre a szabályrendszerre. Örömmel fogadok bármilyen kihívást! Nem kértem eddig sem kegyelmet, ezután sem adok.

• TDMG

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr377790640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása