TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|KICKBOX: Luxyskodás és vérfürdő – Venum VWS a VIP szektorból

2015.08.23. 18:32 td_interim

vipcover.jpg 

Rongyokban mentem Debrecenbe – felemeltek a porból.

 

Nem gondoltam volna, hogy életszínvonalam meredek emelkedését egy kickboxgálának köszönhetem majd, pedig így történt. Egy estére meglepetésszerűen betekintést nyerhettem abba, hogy mulatnak a kiválasztottak, miközben pár méterrel arrébb emberek vernek hülyére más embereket. Római volt a buli!

A debreceni Venum Victory World Series-re azzal érkeztem, hogy a Főnix Csarnokban a márka hazai fejét, Jerome Villát kell keresnem, és ő majd bevisz. Gondoltam, kapok egy beutalót a sajtós részlegre, és kész – nem is tévedhettem volna nagyobbat. Ugyanis, amikor a bejáratnál felbukkant Jerome – egy csupaszív, mosolygós figura – nem a firkászoknak járó kéket, hanem az arany színű karszalagot kanyarította a csuklómra. V-I-P, bicsizz!!!

Szóval megnyílt előttem a budin túl a másik szektor, ahova a király is gyalog jár, és hogy fokozzuk a fokozhatatlant, kis értetlenkedés után az is kiderült, hova kell ülnöm: rögtön a ring elé, a Venum asztalhoz. Ilyesmi érzés lehet nyerni a lottón! Ez volt az asztaltársaságom: Jerome, Franck Dupuis, a Venum fő tulajdonosa, Franck felesége, és Az Ember, Aki Kitalálta A Venum Márkanevet. Az utóbbi fickó extrafontos figura, gondoljatok csak bele, ha ő nincs, lehet, hogy nem Venum, hanem mondjuk Csicska lenne a világ egyik vezető küzdősportmárkájának a neve, az meg mégiscsak hogy nézne már ki, ha karácsonyra Csicska cuccokat kérnél a Jézuskától? Szóval harapni lehetett a jelentőségteljességet a levegőben.

wp_20150822_027.jpg 

asztaltársaságom balról-jobbra: Jerome, AEAKAVM, a Feleség és Franck

Egyébként mindenki nagyon kedves volt, így nem feszengtem: nyugodtan hagyhattam magamból előmászni a kulturális antropológust, és végre kikémlelhettem, hogyan viselkednek a gazdagok és szépek. Hát pont ugyanúgy, mint a szegények és rondák. Például fotózzák egymást – az alábbi jelenetben az Inceptiont igyekeztem megvalósítani: azt videózom, ahogy Franck felesége lő egy képet a három jó barátról, miközben a háttérben egy helyi modern tánccsapat tart őrületes segg-csöcs bemutatót. 

A gazdagok és szépek a fotózás mellett jól érzik magukat és esznek. Mindkettőben csatlakoztam hozzájuk: a VIP-ségnek a ring közvetlen közelsége mellett az ingyenkaja a fő velejárója. Életemben először fehér cérnakesztyűs pincérek sürgölődtek körülöttem, folyamatosan hozták az asztalhoz a furmányos csemegékkel megpakolt tálakat. Ilyesmi falatok voltak (a fotó az első pusztító hullám levonulta után készült):

wp_20150822_014.jpg

Ahhoz mondjuk taplónyelvű vagyok, hogy megmondjam, mi minden volt a katonákban, de a legalsó réteget még felismertem, mert az kenyér. Na jó, salátát, sajtot és olívabogyót is láttam már életemben, a rákent krémek (pástétomok?) mibenlétéről viszont fogalmam sincs. Hiába, túl nagy ugrás volt ez nekem a szokásos szotyihéj-diéta után! Egyébként minden finom volt.

Sajnos viszont kutatói munkámnak meg kellett maradnia a felszín feltérképezésénél, mert gyenge vagyok: amint beindult a műsor, képtelen voltam a bunyón túl bármi másra is koncentrálni, így a felső tízezer rezzenései helyett attól fogva a meccseket jegyzeteltem.

Pár szó a közönségről: nem voltunk sokan. Nagy kihagyás után tért vissza a csúcskickbox Debrecenbe, és az igaz, hogy óriási várakozás előzte meg a gálát, legalábbis ezt mutatta, hogy ez első ültető meccsen is már mindenki ült. A közönség létszáma viszont később sem nőtt, a main card berúgásával is szellős maradt a nézőtér. Szóval aki eljött, az valószínűleg a sportág igazi szerelmese volt, aki már az első pofonokra is kíváncsi – ez zsír, de tényleg lehettünk volna többen. A gálát mostanra már mindenki megnézte a Sport TV-n, így a meccseket hagyom, inkább írtam egy listát azokról a pillanatokról, amik bármilyen okból kifolyólag kiemelkedtek.

A legjobb bevonulózene

Beastie Boys – Sabotage. Nem kellett sokat várni, rögtön az első párosításnál, Szőke László bevonulásánál feldübörgött ez a klasszikus, úgyhogy rádöbbenhetett mindenki, aki eddig nem tudta volna: a hiphop történetének egyik legcsodálatosabb csapatát fehér, zsidó hardcore punkok alapították. A sors iróniája! A hibátlan zeneválasztás viszont nem hozott szerencsét Szőkének, Gönczi egyszerűen szétcsapta, és az első menetben legyőzte TKO-val.

A telefonom szarakodásának hála a bevonulás vége van csak meg: 

De akkor már hallgassuk meg a teljes számot: 

A Beastie Boys a gála soundtrackjén egyébként többször is felbukkant, köszi érte!

Az est KO-ja

Több finish is született a gálán, de csak egy volt, ami kilépett a medréből és többletjelentést adott ennek az egész üsd-vágd cirkusznak, amit annyira szeretünk. Mihalik György gyönyörű, tragikus műalkotássá változott, ami túlmutatott a meccsén – bár ez aligha vigasztalja a magyar bunyóst.

A gálára kései beugróként érkező Alexandru Burduja kiütötte a magyar srácot, de valami kegyetlenül, és pont előttem. Megrendítő volt az egész: ahogy mindennél hangosabban durrant a kesztyű, gejzírként tör fel a verejtékpermet, és az élettelen test csikorogva felém fordult, Mihalik egy pillanatra mintha megfagyott volna a levegőben, mielőtt egy halom téglaként a padlóra omlott.

Torokszorító pillanatok voltak, egy kicsit jobban megértette tőlük az ember a küzdősportolás kockázatát, és új tiszteletet növesztett a bunyósok iránt. A jelenetet természetesen pont nem vettem fel.

Editke: olvasói beküldés nyomán meg tudjuk mutatni a KO-t, és bár ezt a videót egy másik szögből lőtték, azért az ereje így is átjön. Burduja x Debrecen highlights:

Alexandru Burduja Campion,,Venum Victory World Series 2015,,Vreau sa aduc multumiri celora care se datoreaza aceasta victorie:Asociatiei "FEA" Dorin Damir, antrenorilor "Clubului LION "Vladislav Belinschi Sasha Petkoglo ,d-lui Constantin Mihai si voua la toti care ati fost alaturi si ne-ati sustinut!!!!

Posted by Octavian Lion on Saturday, August 22, 2015

A legbrutálisabb meccs

Burdujának eléggé kijött a lépés: az est legmegrendítőbb pillanata mellett az ő nevéhez fűződött a legvéresebb is – de ez nem egy háború, hanem egy szerencsétlen mozdulat miatt alakult így. A 95 kilósok tornadöntőjén Gökhan Gedik levédte Burduja rúgását, amitől a török-holland srácnak felszakadt a bőre, és vastagon dőlni kezdett belőle a vér – olyannyira, hogy a ringsegéd nem tudta elállítani, így orvosi döntéssel be kellett szüntetni a bunyót. Óriási csalódás volt, de az a láb tényleg gusztustalanul nézett ki, megpróbáltam megörökíteni, nyilván ergyán sikerült:

wp_20150822_039.jpg 

az a vastag sötét ott egy vércsík, én meg nem vagyok fotós

A legfájdalmasabb meccs

Mustapha Haida vs. Benedek Zsolt. Több szempontból is nagyon fájt: egyrészt persze azért, mert a magyar fiú veszített, másrészt azért, mert ha nem kellett volna minden második kanyarban leállítani, ez lett volna a gála legjobb meccse, harmadrészt meg azért, mert a leállítások okai a folyamatos tökönrúgások voltak. Komolyan, ötször zúzták szét egymás heréit a srácok (több is volt? eddig számoltam). Pedig olyan szép dolgokat műveltek amúgy – főleg Benedek volt a vadlábú. 

pörgős akció egy csipetnyi tökönrúgással fűszerezve

Az est beszólása

„Menekült!” - ordította valaki Abdallah Mabel felé, ráérezve a korszellemre.

A legnagyobb szív

Balogh Norbi, Mabel ellenfele. A francia srác ronggyá verte Baloghot, de Norbi nem adta fel, ment előre, mint a gép, gondolom, nem kis részben a folyamatosan zúgó Norbi-Norbi kórusnak köszönhetően. Szívósságával és kemény fejével igazi háborúvá változtatott egy amúgy elég egyoldalú meccset. 

Norbi csak megy előre

Lengyel, magyar – két jó barát

Sylwia Juskiewicz az Omega Gyöngyhajú lányára vonult be Anissa Meksen ellen. Amikor felcsengtek az első hangok, őrületes reakcióra számítottam – ehhez képest a közönség semmivel sem viszonozta a baráti gesztust. A meccs során viszont mégis támogatókra lelt a lengyel lány, ez a – túlzás nélkül zseniális – párbeszéd hangzott el mögöttem:

- Hajrá Sylwia!

 

- Melyik a magyar?

Oké.

Az est MC-je

Gökhan Gedik edzője. A holland mester nagyon érezte a flowt: 

A TDMG sapkás ember megverte a nem TDMG sapkás embert

Görbics Gábor feszült, szoros mérkőzésen egyhangúan kipontozta a Venum egyik üdvöskéjét, az ISKA és WBC világbajnok Mehdi Zatoutot, és ezzel ő lett a Venum 67 kilós viágbajnoka. Gondolom lesznek páran, akik vitatják majd a döntést, de én csak arra tudok gondolni, hogy a TDMG sapkás ember megverte a nem TDMG sapkás embert. A tanulság? TDMGSTORE.COM

az eredményhirdetés

wp_20150822_046.jpg

a TDMG sapkás ember a bajnoki övvel

Gratula Görbe!!!

És végül itt van még két klassz pillanat: 

Éltető Daniella magabiztos győzelmét vastaps kíséri

Az est díszvendége ugye Alexey Ignashov volt, aki a gála után baromi kedvesen tűrte a rajongók rohamát és mindenkivel mosolyogva fotózkodott. Tudom, mit vártok, ezt: 

libabőr

Szuper gála volt, hálás vagyok, hogy ott lehettem, remélem, lesz folytatás, és hogy ott többen leszünk - nem csak a VIP szektorban.

A meccsek eredményeit a Presztízs.com szedte össze:

67 kg profi K-1 világbajnoki címmérkőzés. Görbics Gábor–Mehdi Zatout (francia) pontozásos győzelem.
60kg (3x2 perc). K-1 profi magyar bajnoki címérkőzés: Gönczi Alex–Szőke László, T. K. O. az 1. menetben. 67kg (3x2) K-1 profi magyar bajnoki címmérkőzés: Géczei Róbert–Szappanos Dávid, K. O. a 3. menetben. 60Kg (3x5) MMA Prestige fight: Rácz Irén–Cseh-Lantos Renáta Vincze Lilla T. K. O. a 2. menetben. 65kg (3x2) K-1 Prestige fight: Éltető Daniella–Andrea Rotaru (román) pontozásos győzelem. 75 kg (3x2) K-1 magyar bajnoki címmérkőzés: Balogh Dávid–Jónás Zoltán T. K. O. a 3. menetben.

Venum World Series K-1 Rules Tournament világbajnoki selejtező, 3. verseny. 95 kg (3x3): Gökhan Gedik (török)–Kryspin Kalski (lengyel), pontozásos győzelem. Alexandru Burdija (moldáv)–Mihalik György K. O. a 2. menetben. Döntő: Burdija–Gedik, lelépteté sérülés miatt. 72.5 kg (3x3): Musztafa Haida (marokkói)–Benedek Zsolt, pontozásos győzelem, Abdallah Mabel (kameruni)–Balogh Norbert, pontozásos győzelem. Döntő: Haida–Mabel, pontozásos győzelem. Superfight, nők, 54 kg (3x3): Anissa Meksen (francia)–Sylvia Juskiewicz (lengyel), pontozásos győzelem

• TDMG

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr17728252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

givingashit 2015.08.24. 10:30:41

Lehet, hogy többen lettek volna, ha nem csak Debrecenben lehetett volna jegyet venni, hanem pl. Budapesten és online is...
süti beállítások módosítása