TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|BULVÁR: Mark Hunt látta a Halált

2015.06.17. 13:56 td_interim

mark-hunt-casual.png 

Hat méter magas volt és hamuszagú.

 

Mark Hunt látta a Halált. Bár élete talán legnagyobb büntetését élte át nemrég, az eset mégsem a Stipe Miocictól elszenvedett brutális és egyoldalú vereség során történt. Sokkal korábbi a sztori.

Szeptemberben jön ki Hunt könyve, ennek kapcsán kérlelték a Submission Radio műsorvezetői, hogy mondjon régi bunyós sztorikat. A jó Mark nem állt kötélnek – egyetlenegy régi történetet megosztott, ennek viszont semmi köze a ringhez, vagy a ketrechez, viszont annál parább. Horror következik.

Elég kemény múltam volt, tudod, gyerekként balhés voltam. Egy sztorit elmesélek. Apám a kórházban volt. Akkoriban anyámnak vagy hét strokeja volt, máig azt hiszem 11 van neki – kerekesszékben volt, apám meg rákban haldokolt.

Olyan volt, mint a Cadbury figura. Nagyon fehér volt a haja, de az arca barna és sárga. Szóval haldokolt, én meg bekísértem anyámat, hogy meglátogassuk, és ahogy bementem a szobájába, valami őrült szag terjengett, olyan, mintha hamué lett volna.

Anyámra néztem, és akkor a szemem sarkából megpillantottam ezt az őrült, olyan hat méter magas lényt. Fogalmam sincs, mi volt az. Nem néztem rá direktben, a periférikus látómezőmben bukkant fel.

Szóval láttam azt a dolgot, és azt gondoltam „ez meg mi az ördög?” És hatalmas volt, vagy hat méter magas, csuklyája volt és volt valami a kezében. És azt éreztem, hogy „hú, ez kész őrület.” Az a dolog nyilván azért van itt, hogy elvigye ezt a fickót innen, az orrom elől. Sohasem fogom elfelejteni. 

2:10-től indul a horror

Azt hiszem, életem során három-négy alkalommal is láttam azt a dolgot. Azt mondtam magamban „ez gonosz, ez rossz, nem jó.” És ha ránéznék, én is meghalnék, pont úgy, ahogy ez a fickó is meg fog halni. Ez nem kitaláció, ez a valóság.

Azt hiszem a Kaszás volt az. Az ördög. Hat méter magas volt, és az agyam azt mondta „ne...” és kirázott a hideg, pont, mint most, ahogy ezt mesélem neked. Szóval „ne nézz rá arra a dologra, meg fog ölni.” És éreztem, hogy valami elképesztő erő árad belőle. És ha kinyitja a száját, minden megsemmisül.

Ahogy mondtam, négyszer is láttam azt a dolgot. És azt gondoltam, ha az valódi, akkor istennek is valódinak kell lennie. Szóval ez van. Nem szeretem látni azt a dolgot, de szerencsére nem is kellett az utóbbi időben. Elég őrült dolog ez.

Mark Hunt eddig is ismert volt arról, hogy furcsa dolgokat képzel be magának. Emlékezetes az a tavaly nyári eset, amikor annyira szarul ment a fogyasztása, hogy az éhségtől azt flesselte, hogy kirúgta a UFC – bár ott volt egy keményebb, mögöttes sztori is. Gyerekként viszont aligha kellett fogyasztania, úgyhogy ez az ördög/kaszás történet annál meredekebb. De legalább az is kiderült, miért lett Mark Huntból istenfélő ember.

td_nation.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr37551422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása