TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Weidman: Belfort egy szellemi törpe

2015.02.03. 19:21 td_interim

111714-ufc-chris-weidman-vs-vitor-belfort-pi_vadapt_620_high_0.jpg

A középsúlyú bajnoknak elege van kihívójából, és abból, hogy az emberek elfeledkeznek azokról az áldozatokról, amiket ő hozott a sportért. Chris Weidman a The MMA Hour-nak nyilatkozott.

 

Az All American-re rájár a rúd: bordasérülése miatt ismét el kellett halasztani a UFC 184-re tervezett, már így is túl régóta várt leszámolását Vitor Belforttal. Weidman birkózóedzés közben bordaporcát törte, és alig tud mozogni. Az orvosok szerint hat-nyolc hétig kell pihennie, és áprilisban, vagy májusban térhet vissza. A sérülés hírére Vitor Belfort először visszautasított egy ideiglenes címmeccset, majd, mint később kiderült, még egyet, és hosszas Facebook bejegyzésben írta meg, hogy mindezt büszkeségből tette. A bejegyzésben külön bekezdést szentelt Weidmannek, csakis őt okolva a meccs többszöri halasztásáért. A bajnok erre másképp emlékszik.

td_banner2.jpg

Először is, Vitor megbukott a cuccteszten. Ez volt a második, amin megbukott. Normális esetben legalább egy évig eltiltanák, de azt hiszem, akkor tesztelték, amikor nem volt lefixálva meccse, úgyhogy nem tudták úgy megbüntetni, ahogy szerették volna. Nem volt meg az engedélye. Szóval óriási mázlista, hogy nem került bajba. Mármint, a dolgok jelenlegi állása szerint ő egy kétszeresen elítélt kokszos, és még csak le se esik neki. Értem én, hogy régóta nem küzdött, de ez az ő hibája. Én küzdöttem. Júliusban. Ez hat hónapja volt, Machida ellen.

A májusi halasztás oka pedig – a Faceook-bejegyzés állításával ellentétben – valóban Belfort volt: amikor tavaly tavasszal a Nevadai Sportbizottság betiltotta a TRT-kezelést, Vitort egyből kivették a párosításból, és Machidával helyettesítették, akit Weidman remek meccsen gyűrt le. A bajnok viszont most már tényleg a brazil veteránra feni a fogát, ezért duplán csalódott a sérülés miatt.

Ez szívás, mert szerintem Vitor remek párosítás a számomra. Most hallottam, hogy Mark Munozzal akart harcolni. Ez a csávó egy szellemi törpe. Bármilyen sérüléssel bemennék (a ketrecbe) és megverném. Csak az kell, hogy képes legyek mozogni egy kicsit.

Végül Weidman kifakadt azon, hogy az emberek mennyire könnyen elfordultak tőle. Pedig ő volt az, aki zsinórban kétszer ketrecbe lépett Anderson Silva ellen, és mindkétszer meg is verte minden idők legjobbját. De nem csak ez az egyetlen teljesítménye, ami felett most mindenki átsiklik.

Az emberek puncinak hívnak. Olyan könnyen felejtenek. Az utolsó meccsem törött kézzel vívtam. Bizonyítottan törött kézzel. Alessio Sakarával két hét felkészülés után verekedtem, törött bordával. Bizonyítottan törött bordával. Az utolsó meccsemnél, amikor el volt törve a kezem, nem tudtam kesztyűzni, és a pontkesztyűn sem tudtam gyakorolni. Még az öltözőben sem tudtam ütni, anélkül, hogy iszonyúan éles fájdalmat ne éreztem volna. A Demian Maia meccset 10 napos felkészülési idővel vállaltam el, és 32 fontot fogyasztottam 10 nap alatt. Majdnem belehaltam a fogyasztásba.

A UFC 184 fő mérkőzése Weidman kidőlése, és Belfort ideiglenes bajnoki címmeccstől való visszakozása miatt a Ronda Rousey – Cat Zingano női harmatsúlyú címmeccs lesz.

Valóban követsz minket? Kérj értesítést az új cikkekről!

fb_ertessites.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr347137675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása