TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Hát ezért nem akart Belfort Machida ellen meccselni

2015.02.02. 10:54 td_interim

09nov2013---vitor-belfort-mostra-concentracao-durante-a-luta-contra-dan-henderson-no-ufc-goiania-1384055958435_1920x1080.jpg

A brazil veterán a Facebookon magyarázta meg döntését.

 

Chris Weidman újabb sérülése miatt ismét el kellett halasztani a UFC középsúlyú bajnoki címmeccsét. A szervezet felajánlotta Vitor Belfortnak, hogy február 28-án Weidman helyett Lyoto Machidával megküzdhet az ideiglenes bajnoki címért. Belfort ezt visszautasította, így lett az eredetileg co-main eventként meghirdetett Ronda Rousey – Cat Zingano női harmatsúlyú címmeccsből a fő attrakció. Belfort tegnap este a Facebookon hosszú üzenetet tett közzé, melyben a döntését magyarázza.

 

A UFC 184-es meccsem lemondásáról.

 

Azt szeretném mondani, hogy, mint mindenki, én is nagyon csalódott vagyok ezzel a helyzettel kapcsolatban.

 

Pontosan egy éve már, hogy csúszik az álmom, hogy egy harmadik súlycsoportban is bajnoki címet szerezzek, és ezzel UFC-történelmet írjak.

 

Itt van néhány tény:

 

A UFC háromszor kényszerült arra, hogy az ellenfelem sérülése miatt megváltoztassa a középsúlyú bajnoki címmeccs időpontját ('14 májusáról '14 júliusára – Weidman térdét műtötték, '14 decemberéről '15 februárjára – Weidman a kezét törte, '15 februárjáról '15 májusára – Weidman bordasérülést szenvedett).

 

MINDIG A KÖZÉPSÚLYÚ ÖVRE KONCENTRÁLTAM, ÉS MEGMÁSZTAM A LÉTRÁT, HOGY ELÉRJEN A POZÍCIÓM.

 

Ezért nem fogok harcolni az interim övért, de ha a UFC ad nekem nyolc hetet, és a valódi övet teszi elérhetővé, bárkivel megküzdök. Nem az interim, a valódi övért!

 

19 éve vagyok ebben a sportban, és még sohasem hagytam cserben a UFC-t.

 

Elvállaltam a félnehézsúlyú címmeccset, rögtön azután, hogy elrabolták a testvéremet, és még így is megnyertem az övet.

 

Felajánlottam, hogy harcolok a UFC 152-n Jon Jones ellen, kevesebb mint 8 hét felkészülési idővel, pontosan ugyanazzal a sérüléssel, ami a mostani ellenfelemnek van, és mégis ketrecbe léptem.

 

Mint mindig, most is szeretném megköszönni a UFC, a sajtó és a rajongók támogatását.

 

A középsúlyú övre koncentrálok!

 

Én ezt nem kommentálom, tegyétek meg helyettem Ti, mondjuk a Facebookon.

 

Valóban követsz minket? Kérj értesítést az új cikkekről!

 

fb_ertessites.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr1007132689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása