TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|KICKBOX: Görbics nem áll le, hétvégén Muaythai Mania szupermeccset vív

2015.09.10. 18:55 td_axl

gorbics_bsk.jpg

Görbics Gábor ütései hangosan visszhangoznak a hazai K-1 elit csarnokában, miután a debreceni Venum gálán profi VB-címet nyert. Görbe nem áll le, szombaton ismét ringbe lép a Muaythai Mania rendezvény szupermeccsén a BSK-ban. 

Görbics szinte extázisban pörgött a Venum Victory World Series gála VB címmérkőzését követően. Az augusztusi rendezvényt megelőzően többször beszéltünk, minden alkalommal elmondta Gabi, hogy Mehdi Zatoutot ellen nincs veszíteni valója, hiszen mocskos kemény a srác. Ezzel nem lehet vitatkozni, ugyanis korábban már láttam a franciát Thaiföldön bunyózni, helyi zoral thai arcok ellen nyomta szép sikerekkel, mellette pedig francia kick-boksz bajnok is, nem mellesleg a VENUM hivatalos tanácsadója is termékei fejlesztésében. Szóval a franciák aranyifjúját verte meg Gabi, ezzel pedig eddigi karrierje csúcsára ért. 

Menet közben találtam magamra, egyre inkább pozitív energiával dolgoztam. Kőkemény ellenfél volt, tudtam, hogy rendkívül képzett, de úgy dolgoztam, hogy ne tudjon semmit megcsinálni rajtam. Össze akartam törni, megsemmisíteni, de nem tudtam rárontani, elrejteni a szándékot a támadásokban, kiegyenlítettük egymást, de én tudtam végül a mérleg nyelvét a magam oldalára billenteni. - meséli Görbics. 

A Venum gálára való felkészülés egyik állomása Szentendre volt, ahol a Beck Jenő szervezte táborban nyomta Gabi. Nagyszerű programok és foglalkozások voltak, ahol is a közel 400 meccses rutinnal bíró NAK MUAY, Sak Kaopong Lek tartott edzéseket. SAK és Görbics jól kijöttek, ekkor vetődött fel annak a lehetősége, hogy Gabi a szeptember 12-i Muaythai Mania rendezvényen bunyózzon. A kezdeményezés végül létre is jött, Phetsangkhat “Check Bin” Deo személyében Görbe pedig ismét egy kőkemény harcossal találja szemben magát. Check Bin ugyanis közel 300 mérkőzése rutinnal bír, orosz K-1 tornagyőztes. 

A Venum győzelem után most elég magasra kerültem, ezen siker után tisztában vagyok vele, hogy menedzselés szempontjából nem a legjobb döntés ilyen hamar ilyen kaliberű ellenfél ellen kiállnom. A szavam azonban mindig tartom, emellett tisztességesen felkészültem a megmérettetésre. Eddig sem kértem kegyelmet, ezután sem adok, ez egy újabb harc, amit meg kell nyernem. Köszönöm mindenkinek a segítséget és támogatást,  Juhász Gábornak, Kádár Gábornak és Lelekács Csabának, és persze mindenkinek, aki velem van! - mondta Görbics

Görbe a szerelmének tekintett ökölvívás mellett a K-1 szabályrendszer után most a muay thai világába is belép a BSK-ban rendezett gálán. A Venum illetékesei még egy meccset ígértek neki 2015-re, közben még befuthat egy full contact VB és egy amatőr K-1 VB is. 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr327774798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása