TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Görbics Gábor: Ez csak a kezdet!

2015.08.27. 12:37 td_interim

wp_20150822_046.jpg 

A hétvégi Venum Victory World Seriesen 67 kilós K-1 világbajnoki címet nyert Görbe még mindig extázisban van – úgy érzi, képes lesz tartósan világszínvonalúan bunyózni. Lelkes sorait a tovább után olvashatjátok.

 

Sziasztok!

 

Talán most találtam magamra. Nem álltam le, szinte semmit nem tudtam aludni ebben a pár napban. A felfokozott izgalom nem akart elmúlni, pörögtem, edzettem, edzést tartottam, kesztyűztem a Bedák Zsoltival, és jobban megy a bunyó mint valaha. Úgy érzem, hogy ez csak a kezdet, mert most már tényleg profi K-1-es leszek. A cím megvan már, de az edzésmunka, a minőségi edzésmunka az még nagyon hiányzik, így ezt próbálom összerakni, mert minden, de minden vágyam az, hogy ez az öv nagyon sokáig nálam legyen, megvédjem sokáig.

 

A meccs lehetőségéről: amikor felhívott a Katona Attila, hogy Debrecenben gálát szervez, nagyon örültem. Amikor megvolt az ellenfél neve, megnéztem, és azt kérdeztem magamtól: „Úristen, hogy fogom őt megverni????” De már aznap este azt mondtam, hogy ez az én napom lesz, mármint az augusztus 22.

 

Hát kezdtem a felkészülést. Nem nagyon bíztam az edzésmunkában, inkább mentálisan voltam erős, meg fizikálisan sikerült nagyon jó állapotba kerülni. Az nyugtatott meg, hogy tudtam, mire számíthatok, nagyon sokszor meccseztem nagyon képzett, jó harcossal K-1-ben, ketrecharcban, bokszban, kickbokszban. Tudjuk, hogy mindegyik más, mind külön szakma, de mentem világsztárokkal korábban is, és tudtam, mi a szint. A jövőben arra próbálok összpontosítani, hogy kevésbé forgácsoljam szét magam.

 

A meccsről nincs mit mondanom, mert mindenki látta. Nagyon nagy lehetőséget kaptam a Jó Istentől, vagy mondhatjuk nagy ajándéknak is, hogy sikerült. Most már az a kérdés, hogy mit tudok vele kezdeni, de úgy gondolom, úgy érzem, hogy még több alázattal, fanatizmussal, rengeteg munkával sikerülni fog – hiszek benne, hogy megtudom váltani a világot. Érzem magam olyan erősnek, hogy igen, fel tudok fejlődni arra a szintre, hogy a legjobbakat megverjem!!!!

 

Úgyhogy csak okosan biztatom magam – figyelni a pihenésre, kajára, na meg az állapotnak megfelelő edzésre. Nagyon köszönöm mindenkinek, aki mellettem volt!!!

• TDMG ⚡ Tanks •Újra brutál hőséggel támad a nyár - még szerencse, hogy akad pár trikónk, amiben könnyebb átvészelni....

Posted by TDMG on Wednesday, August 26, 2015

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr727737968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása