TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Arlovski: Majdnem feladtam a meccset Browne ellen

2015.05.28. 16:16 td_hriczuakos

goyk0908.jpg

Az Arlovski vs. Browne meccsen a két nehézsúlyú olyan iramban tüzelt, hogy a korábbi bajnok majdnem feladni kényszerült a találkozót.

 

Az UFC 187 gáláján a legjobb összecsapást kétség kívül az Andrei Arlovski vs. Travis Browne meccs hozta, mely még a sokat látott MMA fanokat is kiugrasztotta a karosszékéből. 1 menet alatt olyan bunyót láttunk, melyet annak idején csak a Rocky-filmekben, így sajnálhatjuk kicsit, hogy mindössze 4 perc 41 másodpercig gyönyörködhettünk a repülő ökölcsapások csontzenéjében. A „Pitbull” pedig ismét bizonyította, hogy számolni kell még vele nehézsúlyban, még 1-2 győzelem, és akár címmeccsen is bizonyíthat. A meccs utáni interjúban Andrei elmondta, hogy a meccs közepére annyira elfáradt, hogy még az is megfordult a fejében, hogy feladja a találkozót:

„Annyira fáradt voltam, hogy majdnem feladtam a meccset. Mindketten sok ütést eresztettünk el, már alig bírtam állni a lábamon.”

Apropó láb, a bunyót megelőző napokban Arlovski egy edzésen csúnyán rásérült a lábára, ami miatt nem is volt biztos, hogy ki tud állni Browne ellen, azonban az UFC orvosainak hála, végül sikerült rendbe tenni a sérült testrészt:

„A csütörtöki edzésemen kicsit fájt  a lábam, ezért az edzés végén arra kértem az edzőmet, hogy még egy kicsit folytassuk a tréninget, hogy lássam, mennyire komoly a helyzet. Aztán kaptam egy rúgást a sípcsontomra, és kicsit nagyképűen tovább mozogtam, mintha semmi sem történt volna. Fájdalmat éreztem, és nem tudtam pontosan, hogy történhetett, de szerencsére az UFC orvosai ott voltak mellettem, és mindenben segítettek.”

H.Ákos

fedor_sign-up.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr587498028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása