TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Burt Watson tiszta vizet öntött a pohárba

2015.03.09. 14:52 td_interim

burt-watson-babysitter-to-stars-shirt.jpg

A UFC legendás backstage-koordiátora egy rádióműsorban beszélt a szervezettől való viharos távozásáról.

 

A hardcore MMA-rajongók a UFC harcosaival együtt döbbenten pislogtak, amikor a világ vezető ketrecharc szervezetének backstage-koordiátora, a mindenki által imádott Burt Watson a UFC 184 kellős közepén egyszer csak fogta magát, és lelépett. Rögtön megindultak a pletykák, hogy végleg ott is hagyta Dana White-ékat, és a tűzhöz közel álló források azt híresztelték, hogy mindezt egy Mark Munoz-zal támadt nézeteltérés miatt tette az öreg. Később úgy hírlett, Watson valójában Ronda Rousey csapatából veszett össze valakivel, és igazán az sértette meg, hogy a vitában Dana White Rowdy csapata mellé állt. Ezt követően Watson saját twitterén erősítette meg a hírt, hogy elköszönt a UFC-től, de az okokat továbbra sem ismerte senki. Az öreg motoros nemrég az MMAjunkie Radio vendége volt, ahol igyekezett tisztázni a dolgokat, és félresöpörte a híreszteléseket.

Sose volt gondom Ronda Rouseyval, aki valószínűleg az egyik legédesebb ember, akit ismerek – már amíg oktagonba nem lép. Sose volt gondom Mark Munozzal. Sose volt gondom egy harcossal se.

Ha harcosokat nem is pécézett ki Watson, azért azt nem tagadta, hogy igenis olyan konfliktus okozta a lemondását, ami szakmai büszkeségében sértette meg. 

td_banner2.jpg

Volt egy összetűzés L.A.-ben, de bizonyos okokból nem mondhatok róla ennél közelebbit. Mondott nekem valaki valami olyat, ami nem tetszett? Igen. Elmérgesedett a vita? Igen, elmérgesedett. Nagyrészt amiatt, hogy az vagyok, aki vagyok: ha úgy érzem, hogy azt teszem, amit tennem kell, és még jól is csinálom, akkor nehéz elviselnem, ha valaki azt mondja: rontottam, vagy olyat tettem, amit nem szabadott volna. Büszke vagyok arra, mit csinálok, baby. Büszke vagyok arra, hogy bárki rám bízhat bármit, és aztán elsétálhat, anélkül, hogy azon kéne aggódnia, hogy elvégzem-e a feladatot, vagy hogy jól végzem-e el.

Ahogy várható volt, az öreg diplomatikus maradt, és nem borította ki a bilit. Az interjú további részében elegánsan túllépett a múlton, és arról mesélt, mennyire meglepte és meghatotta az a szeretetlavina, ami kilépésének hírére maga alá temette a twittert.

Elmondom én neked, olyan rég óta dolgozom a boksz és az MMA világában... hosszú ideig dolgoztam, keményen és gyorsan. Esküszöm, ember, fogalmam sem volt, hogy ennyi embert megérintettem, meg egyáltalán, hogy ennyi ember tudta, hogy mit csinálok, és hogyan csinálom, amíg nem volt időm megállni, és meglátni-meghallani (a reakciókat). Ellágyulok tőle, baby. Sose gondoltam volna.

Rimánkodhat neki bárki, Watson nem vonja vissza a döntését, mert túl idős már ahhoz, hogy ilyesmit megbánjon. A jövőt illetően egyelőre nincsenek komolyabb tervei – bár erősen érik a visszavonulás, nem elképzelhetetlen, hogy marad még egy kicsit szervezkedni és rikkantgatni, csak máshol:

Kitoltam azt a tweetet, aztán odébb álltam – most ezt csinálom. Elég öreg vagyok már. Az emberek 60, meg 50 évesen már nyugdíjba akarnak menni. Én 66 vagyok, de még mindig nyomom.

A magyarra nem igazán átültethető végszó természetesen Watson védjegyszerű mondata volt:

I'm 66 and I'm still rollin'.

Valóban követsz minket? Kérj értesítést az új cikkekről!

fb_ertessites.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr477254129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása