TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Mendes: Aldo nem bujkálhat előlem örökké

2014.07.18. 10:00 td_hriczuakos

redinyc-chad-mendes-tapout.jpg

Az eredetileg augusztus 2-ára tervezett UFC 176 kiesésével kicsit elnapolódik a pehelysúlyú bajnok, José Aldo és a kihívó, Chad Mendes párharca. Vélhetően a felek nem kapnak majd új ellenfelet, hanem bevárják egymást, és egy másik PPV keretében döntenek a bajnoki cím sorsáról. Aldo sérülése nem tűnik komolynak, hamar felépülhet a brazil, bár nem ez volt nála az első olyan alkalom, hogy egy fontos meccs előtt sérült le. A The MMA Hour vendégeként beszélgetett erről Mendes és Ariel Helwani:

„José Aldo nem bujkálhat előlem örökké. Ez a meccs meg fog történni, és én elveszem majd tőle az övet. Kicsit belefáradtam már ebbe. Ez egy olyan dolog, amit Aldo régóta csinál. Az első mérkőzésünk előtt is ezt csinálta, végül elfogadtam a meccset Rani Yahya ellen, mert nem szerettem volna 1 évig porosodni a polcon. Legyőztem Yahya-t, és így megkaptam a címmeccset. Ami a sérüléseket és a lemondott meccseket illeti, eléggé felzavarnak engem. Itt az ideje, hogy mindenki tisztán lássa a dolgokat.”

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr26509881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása