TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Askren Hendricks-t kóstolgatja, de Hughes lehűti

2014.07.14. 19:13 td_interim

A TUF 19 döntőn nem csak dráma volt, hanem dili is. Ben Askren is ott volt ugyanis Las Vegasban, a Mandalay Bay-ben, és Nick Diaz után végre megtalálta a meccseket az első sorból figyelő Johny Hendricks-t is. Twittercsúfolódás!

 

 

Johny az első sorban ül, és jó kövér. Hé Johny, mondd meg Dana bácsinak, hogy engedje bebizonyítani, hogy tényleg te vagy a legjobb! Engem nem nyomnál le

 

 

Hé Johny, ha kíváncsi vagy, itt ülök neked 11 óránál. Tényleg kövérnek tűnsz

 

 

Láttam a tekinteted, és csak azt akarom mondani, hogy nem gáz ám néha félni

 

 

Szembejött, úgyhogy személyesen is kihívtam, itt a leirat:

 

 

Ben: Hé Johny, mér nem mondod meg Danának, hogy engedje már meg, hogy megverjelek?

Johny: Milyen Danának? (és elsétál)

 

 

Mondjuk tudtam, hogy hülye, de azért baszki.

 

Hendricks hallgatott, Matt Hughes viszont beszállt be a buliba, de sajnos ő túl régi vágású úriember ahhoz, hogy tovább fűtse a dilivonat kazánját, szóval pontosan az ellenkezőjét tette: lehűtötte a kedélyeket. Osztályfőnökös modorban Askren orrára koppintott, és ezzel nem csak unalmas, és felesleges illemtanórát szított, de még visszamenőleg is teljesen kínossá tette Funky amúgy szórakoztató próbálkozásait, ahogy ez a feszengős válaszokból is érződik. Alább a sztori, immár tweetek nélkül:

@mattHughes9x: Túl sokat beszélsz, Ben.

@BenAskren: Ez csak a te véleményed :D

@mattHughes9x: Igaz. De én nem szájalással jutottam el oda, ahol vagyok.

@BenAskren: Vannak más módszerek is.

@mattHughes9x: Így akkor sem hívnak meg a nagy show-ba.

@BenAskren: Mr. Sonnen-nél remekül működött. Dana csak addig tagadhatja, hogy én vagyok a legjobb, amíg próbára nem tesz.

@mattHughes9x: Nyisd már ki a szemed... A mérlegét bárki ki tudja tömni. Verj meg egy top 15-öst.

@mattHughes9x: Nem kételkedem a tehetségedben, csak nem értek veled egyet. De ez a te stílusod.

@BenAskren: Értékelem a tanácsot. Meg azt is gondolom, aranyos, ahogy kiállsz Hendricksért, ha már ő nem tud kiállni magáért.

@mattHughes9x: Johnynak nincs szüksége védelemre.

Hát arra nincs, de egy dietetikus tuti nem ártana!

 

johny-hendricks-looking-fat-with-sandwich.jpg

 

Szereti ő a beef-et, ha nem olyan

 

Matt, te meg hagyd játszani a kölyköket, és ne legyél már ilyen savanyújóska!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr556494037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása