TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Totaldamage Fighter 2013 szakmai nyertes: Birics Tamás

2014.02.21. 15:48 td_axl

A Totaldamage Fighter 2013 nyereményjátékunk szakmai nyertese a játék szabályainak értelmében Birics Tamás lett, amihez szívből gratulálunk! A Totaldamage Fighter 2013 szakmai díj elnyerésével Tomi elnyerte a jogot, hogy oldalunk oldalsávjában foglaljon helyet három hétig, valamint egy Totaldamage ajándékcsomagot is átvehet tőlünk, melynek tartalma egy Totaldamage póló és sapka. Tomi így értékelte első helyezését és a 2013-as évet:

birics1.jpg

"Visszatekintve jól indult a 2013-as év. Januártól a Magnum Security Kft ügyvezetője, Telek György Úr, egész éves támogatási szerződést kötött velem. Ezt a 2012 évi eredményeimnek köszönhettem, mint például a Szerb K-1 nyílt bajnokságban való győzelmemnek, ami eddig csak nekem sikerült a magyar férfiak közül. A támogatás azt jelentette, hogy nyugodtan a versenyzésnek és az erre való felkészülésnek tudtam szentelni az időm és energiám. 2013 év elején megnyertem az amatőr muaythai /IFMA/ bajnokság fordulóját és a döntőt is 63,5kg-ban. Ez a súlycsoport itthon, edzőm szerint is erős. Sok képzett, kiváló ellenfél közül lettem a legjobb, így megszereztem a válogatottsághoz szükséges kvalifikációt."

"Jött néhány amatőr K-1mérkőzés, amely a felkészülésemet szolgálta. Ebben a szabályrendszerben néha megy, néha nem. Ez ébresztő hatással van rám, tanulok, tapasztalok a vereségből is. Mesteremmel, Rehák Györgyel kielemezzük a mérkőzéseket, aztán a fejlődésem irányába indulunk. Muaythai harcművészet vagy küzdősport az én stílusom a többi csak „kirándulás". Tavasszal folytatódtak a sikerek.
A Muaythai Mánia 2. gáláján, a román Marcell Porumb-ot sikerült legyőznöm a 2. menetben, technikai KO-val. Felszabadultan küzdöttem és nagy sikere volt a mérkőzésemnek."

"Volt ezek után egy negatív hullám. Az anyagi, szakmai, baráti jóllétem rendben ment, de a magánéletem nem. Van ez így sok embernél. Ilyenkor, nem lehet koncentrálni.A világ élvonalában koncentrálni kell. Mentálisan ott kell lenni nagyon. Elég egy -két pont és az ellenfeled kezét emelik magasba.
A hullám aljáról Mesterem, régi barátját, edzőtársát, Szöllős Imrét kérte fel, hogy mint a Re-gym erőnléti edzője, segítsen. Az erőnléti edzéseimhez a Sunrise Crossfight Aréna biztosított helyszínt, amiért ezúton is szeretnék köszönetet mondani. Ez az új impulzus, kedvezően hatott rám, elindultam felfelé. Változtatnom kellett az étkezési szokásaimon is. Jól sikerült az edzőtáborom, éreztem az erőm, a technikám és a bunyó is jól ment még a nálam nagyobb súlycsoportú, rutinos bajnokok ellen is."

"Jött is egy nagy lehetőség!
A Thai nagykövetség, Bangkokból, muaythai küldöttséget várt, Thai edzőkkel, versenyzőkkel. A szakvezetés engem jelölt ki, mint a kis súlyban egyik legtechnikásabb magyart, hogy megküzdhessek a 67kg-os Lumpini és Thaifight bajnok, 147 meccses Petaswin Seatranferry -vel. Ez megtiszteltetés, de nagy próbatétel is volt egyben. Nem volt jó a súlyom, könnyű voltam, bár nem rémülök meg senkitől. Mérkőztem már nagy nevekkel a világon."

"MuaythaiMania 3. főmeccs, 5x3 percben.
Az első menetben már összecsaptunk! Nem volt puhatolózó menet! Rögtön bekezdett könyökkel, amivel vérző sebet ejtett rajtam. Válaszul, keményen rúgtam a tartó lábát és felrepesztettem a száját egy ütéskombinációmmal. Nem voltam fáradt a szünetben, de éreztem rúgóerőben az 5kg-ot a thai harcos javára. Próbáltam betartani a taktikát, de felhúzott egy köríves rúgást laposan fejre és kiszámoltak.
Nem sérültem meg, pontos volt. Én is szeretem ezt a rúgást kivitelezni. Sok ellenfelemet leültettem vele itthon és külföldön. Nem akárki volt, aki legyőzött. Utólag elárulták, hogy megleptem őket, mert nem számítottak ilyen technikai megoldásokra egy magyar versenyzőtől. Hasznomra voltak a thai trükkök, amit Khunsuk „Sor Thannikul” tanított 1,5 évig a Re-Gym-ben."

"Utána 1 hónap küzdelem nélküli időszak következett. Az erőnlét és a technika viszont ment. Belém költözött valami erős bizonyítási vágy, hogy megmutassam, ki is vagyok valójában. Olyan, aki nem felejti el, hogy honnan jött, milyen utat járt be, de eljut a csúcsig! Tarany, Kaposvár, Család, Barátok, Edzőtársak, Tanítványok, Ismerősök! Ezt látta bennem Rehák György, aki 30 éve kezdte el Magyarországon ezt a sportot és dolgozik, küzd tűzzel, kreativitással, kitartással, becsülettel. Több mint 10 éve építi, fejleszti a Re-Gym-et, melynek egyik élversenyzője lehetek. Ebben segített engem Szöllős Imre, aki kiválóan végzi erőnléti edzői feladatait!"

birics2.jpg

"Jött 2013. december 07. Talán pályafutásom eddigi legjelentősebb dátuma. A WFMC világszervezet kiíratlan Muaythai Európa Bajnoki címe, amiért harcba szállhatok, 5x3 perces küzdelemben. A sportdiplomáciai egyeztetések után, az utolsó pillanatban mégis lecserélték az ellenfelem, de mindez nem számított. Az ellenfelem egy Sri Lanka-i születésű svájci lett, aki magabiztosan jött a szépen csillogó övért, a dicsőségért."

"Amit tudtam róla, hogy a keze jó. A svájci bajnoki övért vívott meccsén iszonyatos kézkombinációkkal fejezte be idő előtt a meccsét. …. Ez sem zavart össze…..Amikor beléptem az arénába a közönség tombolt. A nevemet kiabálták! Edzőként a Re-gym Muaythai klubban, fiatal tehetségekkel foglalkozom, akiknek fontos mit látnak tőlem példaként! Nagyon feldobott, hogy ilyen sokan szeretnek. Sokkal többen, mint akik nem kedvelnek vagy elfordultak tőlem.A stratégia szerint tartottam a távot, pontosan találtam egyenes rúgásokkal. Nem engedtem közel az első menetben. A szünetben fájdalmat éreztem a lábamnál. Magasra félre állt a lábujjam. Eltört az első menetben. Mesterem visszatette a helyére. Nem tudom hogyan csinálta, de elhitette, hogy a helyén van és minden rendben!"

"Utólag tudom, milyen fontos volt ezt elhinnem, mert tudtam vele rúgni, lábmunkázni, támasztani. A második menetben az egyenesek után egyre több találatom volt kézzel és térdrúgással is. bSokat találtam bal köríves rúgással az ellenfél testére és ezt folytattam edzőm utasítására a 3. menetben, melyben az ellenfelem is hatalmas tempóra kapcsolt. Csak rúgtam testére a köríveseket, melyet alkarfedezékkel védett, hogy azután ütni tudjon. A rúgások meghozták az eredményt. A 3. menetben leesett a keze, szétrúgtam a fedezékét."

"Technikai K.O. –val győztesnek hirdettek! Boldog voltam, hogy a szurkolók milyen szeretettel tekintenek rám. EURÓPA BAJNOK LETTEM 2013.-ban! Tanulságos, olykor fájdalmas, de boldog és sikeres évet zártam! Mindenkinek köszönöm, aki bízott bennem és azoknak is, akik nem, mert nélkülük ez a siker nem jött volna létre!"

"Köszönöm, hogy a Totaldamage szerkesztősége engem talált méltónak erre a díjra!"

Tisztelettel:

Birics Tamás

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr165824446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása