TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Kapaszkodj meg, mert ez nem kamu: visszatér GSP

2016.06.21. 11:06 td_interim

o-georges-st-pierre-facebook_1.jpg

Ezt nem Dana White, nem az edzője, nem a csapattársai és nem is az ötödfokú unokatestvére mondta, hanem maga Georges St-Pierre. 

tdmg_banner.png

 

Minden idők legjobb váltósúlyú MMA-sa, Georges St-Pierre visszatér a versenyzéshez. Ezt GSP a hétfői MMA Hour adásában jelentette be. 

Készen állok. Érzelmes fickó vagyok. Az ügynökeim még ma is eligazítottak, mielőtt bejelentkeztem volna a showba. Azt mondták: „ne mondd ezt, ne mondd azt.” Briefeltek, azt mondták: „most tárgyalunk, ez jusson eszedbe, bla bla bla.” Mondom, ja, ja, ja, ne izguljatok, nem vagyok már gyerek. De érzelmes fickó vagyok, és ha előtörnek az érzelmeim, akkor néha olyanokat mondok, amik nem feltétlenül szolgálják az érdekeimet, bár nem is akarok túlzottan belelkesülni.

 

De az van, hogy szeretem a sportom, és még mindig úgy érzem, a legjobb formámban vagyok. Az óra ketyeg, nem leszek már fiatalabb. Karrierem csúcsán vagyok, és ha van még egy esély, egy új cél, még egy hadjárat, akkor jobban teszem, ha meglépem, méghozzá hamar, mert most van itt az ideje.

GSP majdnem három évvel ezelőtt vonult vissza a versenyzéstől, egyebek mellett kiégettségre hivatkozva, miután egy szoros meccsen megvédte UFC váltósúlyú bajnoki övét Johny Hendricks ellen. Ez volt zsinórban a kilencedik címvédése. A kanadai ikon mindig azt hangoztatta, hogy ez a visszavonulás nem végleges, és időről-időre felröppentek a pletykák, hogy hamarosan újra felhúzza a kiskesztyűt.

Az alapállás az volt, hogy GSP csakis egy utolsó, nagy bunyóért tér vissza. Ezt tavaly többen még mindig a UFC középsúlyának legendája, Anderson Silva ellen képzelték el, a brazil doppingügye és vereségei ellenére. Idén már Conor McGregorral boronálták össze – állítólag az volt a forgatókönyv, hogy a pehelysúlyú király felmegy könnyűsúlyba, megveri a bajnok Rafael dos Anjost, majd kihívja a közönség soraiban ülő St-Pierret a UFC 200-ra. Ez RDA lesérülése, de még inkább a beugrós Nate Diaz Conor felett aratott győzelme miatt kútba esett. Most a középsúly új bajnoka, Michael Bisping tűnik a befutónak, ebben a párosításban állítólag GSP is benne van.

St-Pierre tavaly év végén állt újra komolyan edzésbe, akkor lekötött meccs nélkül is lenyomott egy komplett, komoly, hat hetes edzőtábort, hogy tesztelje: testileg és mentálisan is ott van-e még a topon. Mint kiderült: ott van, és innen már csak a megfelelő ajánlatra kellett várni.

GSP-nek nincs már mit bizonyítania, az MMA egyik örök klasszisa. De ő is felült a „vajon-képes-vagyok-e-még-rá” vonatra.

Sok vesztenivalóm van, mert a csúcson hagytam abba. Bajnokként fejeztem be, és mindenki így akarja elhagyni a sportot, a csúcson, gazdagon és egészségesen, és nekem sikerült. Ha visszatérek, akkor valami nagy dologért kell visszatérjek. Azt hiszem, az első meccsemet valami nagyért kell vívjam, és ez fogja megadni nekem a lökést, hogy megtegyem újra meg újra meg újra, egy újabb rohamban.

 

Szóval azon múlik, mi fog történni, sok veszítenivalóm van, de ami miatt még a visszatérésen gondolkodtam, az az volt, hogy nem akarok nyolcvan évesen oda jutni, hogy azt mondogatom magamnak: „ezt kellett volna csinálnom, azt kellett volna csinálnom.” Mert az összes dolgok közül nem azokat bánom a legjobban az életemben, amiket megtettem, hanem azokat, amiket nem tettem meg – ezeket bánom a legjobban. Szóval nem akarok oda jutni, hogy már túl öreg vagyok, és azt mondom: „ejj, meg kellett volna tennem. Remek formában voltam. Az időzítésem makulátlan volt, és mégsem tettem meg.” Így megbánással halnék meg.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr798828040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stuka83 2016.06.21. 20:50:42

GSP!!!! GSP!!!!

Örül a fejem rendesen! :)
süti beállítások módosítása