TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Hivatalosan is visszatért B.J. Penn, és McGregor övét akarja

2016.01.20. 13:05 td_interim

returnufc.jpg

És már a UFC 197-re meccset szeretne.

varsity_blog.gif 

B.J. Penn hivatalosan is bejelentette visszatérését. Arról, hogy a legenda újra aktivizálja magát, múlt héten indult be a veszett agyalás, amikor a korábbi két súlycsoportos bajnok ellátogatott a Jackson-Winkeljohn MMA Academy-be, és fotózkodott egyet Greg Jackson edzővel, Jon Jonesszal és Holly Holmmal. Penn aztán tegnap az MMA Hour vendége volt, itt tette a bejelentést, és rögtön be is azonosította a célpontot: Conor McGregor pehelysúlyú bajnoki övére fáj a foga.

A motivációm... meg akarom szerezni azt a 145 fontos övet. Ez egyértelműen hatalmas motiváció nekem. Hiszem, hogy Greg Jackson segítségével sikerülhet, és úgy fejezhetem be, mint az egyetlen ember, akinek három bajnoki címe volt, három súlycsoportban.

Penn karrierje során elhódította a könnyűsúlyú és a váltósúlyú övet is, pályafutása viszont eléggé dicstelen véget ért. Utolsó meccsét 2014 nyarán vívta Frankie Edgar ellen, és nem csak, hogy elveszítette TKO-val, de közben egészen borzalmasan is festett a ketrecben. Erről nem feledkezett el: ha újra úgy festene, hogy következőnek hasonló teljesítmény szaladna ki belőle, végleg befejezné.

Megmondtam Gregnek a minap, hogy ha már nem tudom ezt csinálni, Greg, ha bármilyen szempontból úgy érzed, hogy B.J.-nek már nincs keresnivalója a ringben, kérlek, tudasd velem. Kérlek, mondd el. És ő nagyon biztos abban, hogy el tudunk érni valamit. Amikor valaki, akinek ennyi bajnoka van, azt mondja nekem: „Tudom, hogy képes vagy rá, és meg tudod verni az összes fickót”, az nagyon sok önbizalmat ad.

 

Tudom, hogy mi vár rám. Meg is mondom már most, minden tiszteletem ezeké a srácoké. Ezek a srácok állatok. A világ legjobb sportolói, és el akarom foglalni a helyem közöttük.

Penn arról is legendás volt, hogy fittyet hányt a súlycsoportokra. Még Lyoto Machida ellen is kiállt a K-1-ben, úgy, hogy míg Penn 191 fontot nyomott, addig Machida 225-öt. Azaz a brazil akkor nehézsúlyban mozgott. Vereség lett a vége, ahogy más, magasabb súlyban vívott meccseknek is – Penn 16-10-2-es mérleggel vonult vissza tavaly előtt, de ez egy cseppet sem zavarta soha.

Ha nálad van a kocka, guríts egyet. Én ezt tettem egész életemben. Az egész karrierem során. Ezért emlékeznek rám az emberek. Mindenki mindenfélét mond, de ha a hagyatékomat tartottam volna szem előtt, egy csomó arccal sohasem bunyóztam volna. Sohasem vállaltam volna el ezeket a bunyókat. Szerintem összekevernek valakivel, akit ez tényleg érdekel. Én ezzel nem törődöm. Csak verekedni akarok. Csak szeretem a bunyót. A hagyatékkal nem törődöm, nekem az semmit sem jelent. Én nem próbálok korán visszavonulni, hogy a csúcson hagyjam abba. Ez nem én vagyok. Én, ha kell, ott fogok elbukni mindenki szeme láttára, és az emberek beszélni fognak róla, és azt fogják mondani, „köszönöm, hogy itt voltál.”

Penn a UFC 197-en akar visszatérni, ki is hívta rá Nik Lentzet, de a fiatal kolléga elvetette az ötletet. B.J. viszont nem tett le a március ötödikéről, ahol, ha megkapja a lehetőséget, a maximumot fogja nyújtani.

A dicsőségért térek vissza. Ezt akarom csinálni, beleadni mindenem, és ha majd visszanéznek rám, mindenki azt fogja mondani: „Tudod mit? B.J. kurvára megcsinálta. B.J. kurvára odaállt. Nem csak dumált, hanem oda is tette magát. Eljött és a legtöbbet nyújtotta, amit csak tudott. Egy csomó ember azt mondhatja, „ezt 10 évvel ezelőtt kellett volna megtenned.” De hé, tudod, mindennek megvan a maga helye és ideje. Csak évi egyszer küzdöttem az utolsó három évben, és szerintem egy csomó erőmet megspóroltam ezzel. Szerintem megmentettem magam. Milyen idősek a UFC-bajnokok? Werdum velem egykorú. Szerintem jó lesz ez, Ariel, szerintem jó lesz ez.

Pennek visszavonulása után nem sikerült nyugton maradnia, tavaly részegen összeverte egyik legjobb barátját. Ennél azért tényleg csak jobb lehet a folytatás.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr698288090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása