TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Borics betegen is jól érezte magát az FFC ringben

2015.10.26. 14:21 td_interim

12063343_840730099375186_1159852859098344936_n.jpg 

A TOTALDAMAGE - TDMG-arc Borics Ádám Facebook-posztban értékeli pénteki, FFC 20-as győzelmét.

otg2_article_banner_560.jpg 

Október 23-án azaz pénteken Zágrábban bunyóztam a Final Fight Championship 20 gáláján. 2:1-es pontozzással sikerült nyernem. Akik közelebb állnak hozzám, tudják hogy egy légúti megbetegedéssel küszködtem a meccs előtti hetekben és egy hét kényszerpihenőt hagytam, nem akartam lefújni a bunyót mert tudtam, hogy nem sokszor kapok ilyen lehetőséget. Köszönöm a menedzselést Brunner Tihamérnak, mindenben számíthattunk a segítségére. Bármi probléma volt fordulhattunk hozzá.

 

Magáról a bunyoról. Végig ment a három menet. Az első menetbe hideg fejjel belenéztem egy nagy jobb egyenesbe amitől le is ültem, de ahogy rám rohant guardba fogtam és lentről tudtam dolgozni, amitől fel is szakadt az ellenfelem. A második és harmadik menetben állva folyt a küzdelem, minden takedown kisérletet tudtam kivédeni. Bevallom őszintén kicsit biztonsági bunyót játszottam, valószínűleg az első menetnek köszönhető. Nagyon nyerni akartam, párszor sikerült eltalálnom kemény térdesekkel és rúgásokkal. Figyeltem az állóképességemre is a betegség miatt most nem voltam 100%os, de még így is jól éreztem magam 3x5 percben.

 

Szeretném megköszönni Balla Tamásnak, hogy mindvégig mellettem volt, a csapatomnak az Eger Shootfightersnek az Egri vasas birkózóinak, Major Attilának, a családomnak és persze mindenkinek aki szurkolt. Nagyon jól esett a sok sok biztató üzenet és gratuláció is. Köszönöm a támogatást a totaldamage.hu-nak és a TDMG-nek :) (Továbbra is várom a lelkes szponzorálni vágyók jelenetkezését! :DDD )

Borics Ádám legközelebb október 30-án, pénteken küzd: Hoang Norberttel gurul egyet az OTG #2-n.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr248023342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása