TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Kovács Alexandra Muaythai Mania tornagyőzelem után MMA-ra készül

2015.09.15. 18:17 td_axl

kovacs_alexandra.jpg

Kovács Alexandra hétvégén a Muaythai Mania rendezvényén egy zúzós női négyes tornát húzott be, mi meg erről dumáltunk vele.

 

Az előző mondatot olvasva azért egy brutál amazon körvonalazódik a friss TD olvasók, vagy Alexandrát nem ismerők körében. Aztán ha ott lettek volna velem szombaton a ring mellett és a tornagyőzelme után ti is gratuláltatok volna neki, akkor egy roppant pozitív kisugárzású kedves lány jött volna szembe nektek. Gondoltam ilyen feltöltést adhat egy tornagyőzelem, de aztán mikor tegnap telefonon dumáltunk is, ugyan az a lendület és kedvesség fogadott. Pedig egy kicsit fáradt Szandra vette a telót, aki így kezdte a Testnevelésiről hazafele tartván:

Atlétika lett volna ma reggel, de egy ilyen hétvége után muszáj regenerálódnom. Nagyon kemény volt, ennyire még nem éreztem magam elfáradni. Ez volt az első tornám, egy este két mérkőzés, ami másfajta koncentrációt, másfajta pszichés terhet jelent, amit kezelni kell tudni. Szereztem 1-2 kisebb sérülést is, de egy komoly rendezvényen egy női tornát nyertem, ami kárpótol mindenért, nagyon boldog vagyok!

Pedig a torna előtt volt egy kis félsz Szandrában, hiszen a súlyhatár egyfajta irányérték volt, ami kapcsán ő inkább lejjebb helyezkedett el Rácz Irénhez és Bélik Tímeához, vagyis a másik két induló lányhoz képest.

Talán 2-3 kilóval is nehezebbek voltak tőlem. Ez kicsit aggasztott, de ettől még szebb és értékesebb ez a győzelem számomra. De nagyon kemény volt, ahogy már mondtam, az utolsó erőmig harcoltam, főleg a döntő végére fáradtam ki. Az Irén elleni győzelem után úgy tűnt, hogy a szünetben ki tudtam pihenni magam, de aztán Timi ellen a ringen már éreztem az elődöntő súlyát A második menetet éppen ezért a védekezésre szántam, hogy tartalékoljam az erőm. Ekkor kaptam sípcsontra pár keményet, azokat talán be kellett volna engednem, de a lényeg, hogy a harmadik menetben pörgettem.

 

Ami a leginkább örömet szerzett, hogy képes voltam bunyó közben váltani, a feltételeknek megfelelően. És azok a forduló könyökösök. Most először tudtam eladni magabiztosan, jól időzítve, úgy, hogy minden egyben volt. Hallottam a közönséget felhördülni, imádtam ezeket a pillanatokat. Sokan eljöttek ismét szurkolni nekem, ez nagyon jól esett és hálás vagyok ezért mindenkinek!

Szép győzelem volt, és otthonosnak tűnt Szandra a ringben és ebben a szabályrendszerben, noha jitsu edzésekről is hallani vele kapcsolatban. Nem véletlenül, ugyanis más vizek felé eveznek, kemény vizek felé.

Most egy hét pihenő jön, aztán jön egy újabb felkészülés, ezúttal viszont MMA-ra készülünk. Így az utóbbi időben hanyagolt jitsu is ismét teret kap, ennek nagyon örülök. November környéként szeretnénk egy MMA-küzdelmet, ez lenne az optimális időzítés, meglátjuk, hogy milyen mérkőzéslehetőségek vannak. Több felkérés is van, nagyon várom ezt a kihívást!

 Köszönet a fotókért a BG Production-nek!

• TDMG

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr337790370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása