TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Road to HFC 10: Vincze Lilla

2015.09.09. 11:37 td_interim

10176254_10201432267469379_724458270646365550_n.jpg 

Hamarosan érkezik a Hungarian Fight Championship tizedik gálája, Zalaegerszegről. Ennek apropóján megkerestük a rendezvényen ketrecbe lépő bunyósokat és megkértük őket, mutatkozzanak be pár sorban. Kattintás után Vincze Lilla levelét olvashatjátok, aki az HFC 10 nyitómeccsére Fábián Melindát húzta.

 

Sziasztok,

 

Vincze Lilla vagyok, 23 éves keceli leányzó. Már 13 éve a Bács Team csapatát erősítem. Edzőm, Vancsik Nándor 3 danos karate mester. Kyokushin karatéval kezdtem a pályafutásomat és 3 éve szereztem meg a fekete övemet, majd szépen lassan elkezdtük más szabályrendszerekben is kipróbálni magunkat, először csak thai boksz, majd később az MMA világába is belekóstoltunk.

 

Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen idén nagy fordulatot vett az életem, a szponzoraim és az edzőm támogatásának köszönhetően lehetőségem adódott arra, hogy csak a sporttal foglalkozzak, így teljes mértékben a fejlődésemre tudunk koncentrálni. Nagyon hálás vagyok ezért, hiszen a küzdősport az életem. Nagyon hálás vagyok a HFC-nek is a lehetőségért, hogy részt vehetek a rendezvényükön.

 

Az ellenfelemről annyit tudok, hogy fekete öves kempós illetve, hogy egy nagyon jó harcos. Bízom benne, hogy egy nagyon látványos és jó meccset hozunk össze. Nincs konkrét kedvencem a harcosok közül… talán régebben Gina Caranót mondtam volna, de sajnos eltűnt a ketrec világából. Kedvenc mérkőzésem Ronda Rousey és Cat Zingano rövidke, 14 másodperces összecsapása, hát nem semmi a csaj.

A nyitóképet Bíró Róbert fotójából vágtuk ki.

• TDMG

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr117772536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása