TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Hungarian Fight Championship Final - Boráros vs. Kottes beharangozó

2014.11.03. 15:53 td_fruska

November 15-én a Magyar Premium MMA Liga történetében mérföldkőhöz érkezik. Az első évad négyes torna sorozatainak győztesei csapnak majd össze a budapesti Gerevich Aladár sportcsarnokban a liga bajnoki öveiért. A kialakult párosítások már első látásra is izgalmasnak ígérkeznek, lássuk hát a - 77 kilós döntő párosítását. 

boraros_kottes.jpg

Kottes Pali komoly birkózó múlttal dobbantott a magyar profi MMA-ba, többek meglepetésére azonban a debreceni négyes tornán agresszív állóbunyóval, pazar ütészáporral dominálta mindkét ellenfelét. A Bádosi Küzdősport Akadémia versenyzője ezzel mindenki számára egyértelművé tette, hogy nem csak a földön veszélyes ellenfél.

Pali napi 3 edzésen vesz részt, egyéni edzésmódszerrel tréningeznek, hogy a HFC november 15-i döntőjében a -77 kilogramoss kategóriában a legjobb formáját nyújtsa. 

Jól halad a felkészülésem, jó formában vagyok. Külön álló és földharc sparring partnerekkel készülök a mérkőzésre, igazán motivált vagyok. Mivel kint voltam Pápán a The Cage gálán, láttam Gábort bunyózni, nagyon kemény meccseken győzött, én is keményen készülök ellene. Tisztelem őt, jó meccsre számítok, ami miatt érdemes lesz kilátogatni a rendezvényre!

Boráros Gábor a szlovákiai Bősről érkezett Pápára és a -77kg négyes torna bajnoki trófeájával tért haza. Szerencsére komolyabb sérülést nem szedett be a rendezvényen, 5 nap regenerálódásra időt adott magának Gábor, azután visszatért a napi edzésrutinhoz. A 22 éves harcos 6 éve foglalkozik küzdősportokkal, jelenleg Bősön Végh "Pumukli" Attila segíti a felkészülését, valamint Pozsonyban Ilja Skondric kezei alatt tréningezik az Octagon Fight Academy-n. Rámenős, dinamikus állóbunyós, aki ha kell, a földön is meggyőzően mozog.

Pápán az első ellenfelemet, Kertész Róbertet nem ismertem előzetesen, de gondoltam hogy nem véletlenül van ott, ahol, szóval felkészültem a legrosszabbra. Izgatottan vártam bevonulás előtt, hogy újra feldübörögjön a POWER (bevonuló zeném.címe)...Kemény meccs volt,kemény ellenféllel. Robi erős ellenállást tanúsított az 1.menet elején, de ráéreztem,hogy a ketrecnek szorítva és a földre nyomva meglesz. Pumukli utasításait követve a földön biztosan tartva hoztuk a meccset.

 

Tudtam eleget pihenni a két meccs között, újult erővel mentem ki ismét. Óvatosan indultunk az első menetben, az első ütésnél éreztem, hogy az ellenfél nem a legmagabiztosabb, majd a földrevitelnél éreztem hogy gyengébb. Földön sikerült kihasználnom a pillanatot, mikor hibázott és fojtással nyertem.

 

Kottes Pál ellen keményen készülök majd, kívánom, hogy 100%-osan, sérülésmentesen, jól felkészülten érkezzen a ketrecbe, jó bunyóra készülök!

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr266828521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása