TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

UFC 172 előtt: Jon Jones állítása szerint megtanulta a leckét

2014.04.26. 15:44 td_titusz

Az UFC jelenleg regnáló félnehézsúlyú bajnoka, Jon Jones érdekes nyilatkozatot tett a héten. Állítása szerint Alexander Gustafsson ellen nem készült fel rendesen, ezért láthattuk a bajnokot a tőle nem megszokott igen szoros küzdelemben. Jones úgy érzi, hogy a holnapi Teixeira elleni mérkőzésére való felkészülése során nem követte el ugyanezt a hibát.

1379826430000-USP-MMA-UFC-165-Jones-vs-Gustafsson.jpg

A bajnok most szerdán adott interjút Jim Rome műsorában, ahol az alábbiakat nyilatkozta:

A Gustafsson elleni meccs előtt nem sokkal győztem le Chael Sonnent. Azt az embert, aki majdnem elverte Anderson Silvát, kétszer is, és én másfél perc alatt simán lenyomtam Chaelt. Azt hiszem, első alkalommal a karrierem során kezdtem el igazi önbizalmat érezni. Azt kezdtem hinni, hogy talán van egy olyan hihetetlen tehetségem, hogy senki nem tud eltalálni.

Gustafsson ellen 80%-ot hoztam ki magamból. Nem akarok kifogásokat keresni. Gustafsson remek munkát végzett, de tudom, hogy sokkal több van bennem. Csináltam egykét kardió tesztet, amit alapból is szoktam, és a számok nem voltak a megszokottak. Ennek ellenére belementem a küzdelembe. Kiválóan teljesítettem az elmúlt időben, talán a jövőben is nagyon magas szinten fogok, de lehetnek olyan meccseim, amik szoros ütközetek lesznek, feltéve ha csak feleannyi energiát fordítok a felkészülésre, mint kéne. A nehezebb utat választva, de megtanultam a leckét, hogy mindent bele kell adni.

166098499.jpg

Sokszor hallottunk már harcosokat, hogy jóval a mérkőzés után hoznak fel tényeket, érveket, hogy miért is teljesítettek gyengébben vagy miért nem voltak olyan dominánsak a mérkőzésükön. Jones esetében a holnapi Teixeira elleni meccs sok mindenre választ adhat, hiszen állítása szerint a felkészülés során minden a lehető legnagyobb rendben ment, a „számok” tökéletesek. Ritkán szoktam Jonesért szorítani, de örömmel látnék egy újabb Jones – Gustafsson párharcot. Hajnalban kiderül. Szerintetek Jones ismét dominálni fog, vagy egy meglepetésnek lehetünk majd szemtanúi?

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr666087810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása