TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Birics Tamás: Amit jól tudok

2014.03.23. 17:29 td_axl

birics-tamás-mma.jpg

Birics Tamás, a Totaldamage Fighter 2013 szakmai díjazott muaythai bunyós két hete MMA szabályrendszerben próbálta ki magát, melyet karfeszítéssel veszített el. Tomi az alábbi levélben emlékezik vissza a történtekre:

„Amit jól tudok”, nem csináltam, ami még nem megy elég jól, az kevés volt. Több jel utalt arra, hogy a meccset nem ésszerű bevállalnom. Az ellenfeleim folyamatos változtatásának az eredménye egy fordított alapállású srác lett, ami váratlanul ért. Akartam a meccset, az össze nem forrt lábujjam és egy bokasérülés ellenére is. Az eredményhirdetés után gondolkodás nélkül „okéztam le” Adam Smulski kihívását egy visszavágóra Lengyelországban. Természetesen ez csak akkor jöhet létre, ha nem ellenkezik Rehák György és a Re-Gym elképzeléseivel.

 

A könyökfeszítést már elsőre le kellett volna kopognom, de úgy éreztem fel tudok állni és kiszabadítani a kezem.  Éreztem, ahogy először hátra, majd oldalra fordult az alkarom. Szörnyű fájdalmat éreztem. Törés nincs, vissza is ugrott a helyére. Feldagadt a könyököm belső része, a bicepszem és az alkarom is. Gipszsínnel rögzítették és egyelőre pihentetnem, jegelnem kell. A rövid felkészülésem alatt Göbl Csaba mester adott Jitsu tudásából. Ez a harcművészet él és megállja a helyét. Több idő kellett volna, hogy a technikák készség szinten belém épüljenek.

Ami a legfontosabb, „Csatát vesztettem, nem háborút.” Ettől is tapasztaltabb és erősebb leszek.

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr745875479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása