TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

JDS: Hiszek benne, hogy Velasquez és én még találkozunk

2014.03.01. 17:51 td_hriczuakos

rematch.jpg

2011 novemberében debütált az UFC a FOX-on, ahol a nehézsúlyú világbajnoki címmérkőzés került mindössze a tévénézők elé, mikor is a regnáló világbajnok Cain Velasquez találkozott a gyilkos ütőerővel rendelkező Junior dos Santos ellen. A meccs előtti hype sokkal tovább tartott, mint maga a küzdelem, hiszen JDS-nek 1 percre és 4 másodpercre volt szüksége, hogy magáénak tudja az övet. A brazil aztán Frank Mir ellen meg is védte címét, miközben Velasquez Bigfoot Silva ellen próbált visszakapaszkodni, hogy egy győzelemmel megint címmérkőzésen szerepeljen. Ez össze is jött neki, majd a visszavágón Cain szinte tönkreverte Junior-t, aki veresége után fogadkozott, hogy erősebben tér majd vissza, és ismét megkaparintja azt, ami őt illeti meg. Kettejük harmadik összecsapását ismét Velasquez nyerte, az ötödik menetben kiütötte „Cigano-t”, ezzel egy időre pontot téve kettejük rivalizálására. JDS gondolatai:

„Szerintem Cain és én még találkozunk egy címmeccsen. Ő azt mondja, hogy nem, de még mindig én vagyok az első számú harcos, ami a súlycsoportbeli rangsorolást illeti. Persze, egy hamar nem lesz címmeccsem, de ha Cain magánál tartja az övet, én pedig begyűjtök 2-3 győzelmet, akkor azt hiszem, ismét találkozunk majd. Ő egy olyan ember, akire felnézek. Kiütötték, de tanult a hibáiból, hatástalanította a stratégiámat, és legyőzött. Most én is ezt próbálom majd.”

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr885838280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása