TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Cro Cop: Nem tisztelem többé az Emelianenko testvéreket

2013.11.20. 18:32 td_axl

Mikor Mirko Cro Cop Filipovic 2007-ben friss Pride Fc nyíltsúlyú bajnokként átjött az UFC-be, mindenki a következő nagy nehézsúlyú bajnokot látta benne. Aztán hogy a címért mérkőzhessen, Gabriel Gonzaga-val találkozott, aki brutálisan kifektette a horvát legendát. Ezt követően Cro Cop képtelen volt középszerű bunyósoknál komolyabb neveket megverni. Két éve elhagyta az UFC-t, hogy ismét kickbox szabályrendszerben küzdjön, a horvátok meg is tették őt K-1 WGP bajnoknak, de két hete Mirko ismét MMA meccsen lépett kötelek közé Oroszországban, hogy első mentben kapituláljon Oleinik ellen.

cro-co_fedor.jpg

Eredetileg Aleksander Emelianenko ellen küzdött volna, aki azonban megvert egy újságírót, amiért bevitték a rendőrök, így került Oleinik a képbe. Aleks mellett Fedor volt az arca a gálának, igaz ő a média támogatást biztosította, és nyilatkozott Cro Cop kapcsán is. Fedor szerint Cro Cop 2005 környékén, kettejük mérkőzése során volt a csúcson, azt követően, napjainkban pedig egyszerűen kialudt a láng benne, nem érti, hogy mi motiválja még a horvát harcost. Nem látni a szemében a harc szellemét, valami megtört benne, távolról sem a régi Cro Cop már. Mirko zokon vette ezen gondolatokat és a következőket válaszolta:

Egy kicsit pihentem, hogy tisztán lássam a történteket és olvastam Fedor és roppantul elmés testvérének nyilatkozatait. Le kell szögeznem, hogy mindkét harcost tiszteltem a közösen Japánban töltött időktől kezdve, de az tisztelet immár a múlté.

Aleks miatt a gála is veszélybe került, mikor megvert egy 63 éves riportert és így nem mérkőzhetett velem. Ezt nem is érzem méltónak ahhoz, hogy minősítsem, a sportunkat az ilyen emberek miatt nézik olykor egyes társadalmi rétegek semmibe.

Cro Cop vs Aleksander Emelianenko

Fedor magatartása azonban nagy csalódás számomra. Ha Fedor küzdött volna az én városomban, akkor meghívtam volna egy vacsorára és ott mondom el neki, szemtől-szemben, hogy mit gondolok, nem pedig az újságíróknak beszélek erről. Bajtársak voltunk, együtt ontottuk a vérünket Japánban, kettőnk küzdelmét az MMA történetének egyik legjobb párharcaként tartják számon, ennek ellenére még csak nem is jött oda köszönni nekem az öltözőben. Ez nem az a Fedor, akit én ismertem.

Minden veresége, amit Fedor elszenvedett, nehéz volt számomra is, mintha én kaptam volna ki. Erre olyanokat nyilatkozik, hogy nem tudja, mi motivál még engem, hogy sem szellemileg, sem pedig fizikailag nem tudok már jó formát hozni. Megvan a joga, hogy ilyen véleménnyel legyen, de az én tisztem dönteni arról, hogy meddig kockáztatom az egészségem, hogy meddig és miért is küzdök még. 

Fedor Emelianenko vs Cro Cop

Kikaptam Oleinik ellen, de mégis áttörtem egy gátat önmagamban. Egész eddigi karrierem során nem mertem erőltetni a grapplinget, most pedig guillotinet és háromszöget is próbáltam eladni. Nem sikerült, sőt engem kaptak el, de megpróbáltam élesben. Ha behúzom a háromszöget, akkor mindenki a vállam veregette volna, de ehelyett most mindenki csak leköp és eltemet. 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr575645490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

metadata 2013.11.21. 11:48:51

@Mr. '{S}tone [C]old* ™: Cro Cop sem azt firtatja hogy igaza van-e, hanem azt teszi szóvá hogy nincs már meg köztük a régi tisztelet. Nem mindenki tudja elfogadni sajnos hogy eljárt felette az idő, de Cro Cop azért még így sem egy Roy Jones Jr.
süti beállítások módosítása