TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Cormier: Frank Mir lenéz engem, de kit nem?

2013.04.19. 17:00 td_axl

Hétvégén mutatkozik be az UFC-ben Daniel Cormier, a Strikeforce nehézsúlyú torna győztese. Ellenfele Frank Mir lesz, akivel még a néhai Strikeforce rácsai között találkoztak volna, de Mir sérülésével a párharc immár az UFC-ben valósul meg. Mir minden fórumon Cormier eddig érdemeit vonja kétségbe, Daniel pedig nem lepődik meg ezen, íme pár gondolat tőle:

006_Mir_and_Cormier_gallery_post.jpg

Tisztelem Mirt, azt, amit elért a sportban a motorbalesete előtt és után. Tetszik az, ahogy férjként és apaként helytáll, de a felém irányuló média-megnyilvánulásai annál kevésbé szimpatikusak. Valamilyen okból kifolyólag lenéz engem, de Frank esetében ez úgy működik, hogy ha kicsapom őt szombaton, akkor a következő sráccal is ugyan ezt fogja csinálni...

Azt azért megjegyezném, hogy Frank felismerhette a Dos Santos elleni vereséget követően, hogy a jelenlegi nehézsúlyú mezőnyben ha helyt akar állni, változtatnia kell. Átment a Jackson's csapatba, hat hetet töltött velük. Tíz év bunyózás után hat hét nem tud megváltoztatni alapjaiban semmit, bent a ketrecben hozod a saját bunyód, ehhez több idő kell...

Én akartam Frank ellen menni eredetileg, mert Barnett kivételével nem találkoztam ilyen magas kaliberű harcossal, tesztelni akarom magam. Mir az egyik legnagyobb nehézsúlyú, ezért most fordult elő először, hogy nem engedtem lefutni a kilókat 230 font alá, így lehetek fizikálisan partyban vele. Hogy mi lesz ezt követően? Couture módjára ingázhatok félnehéz és nehézsúly között, amit az UFC elvár tőlem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr455235245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

james80 (törölt) 2013.04.19. 17:13:55

Meglehetősen okosan beszél! Kíváncsi vagyok mi lesz a vége , de szerintem Cormier kicsapja Mirt.
süti beállítások módosítása