TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|BULVÁR: Arlovski egyszer majdnem összeverekedett Russell Crowe-val

2016.01.16. 16:24 td_interim

arlovski-russel-crow.jpg

De jó, hogy nem.

army_banner_blog.gif 

A UFC volt nehézsúlyú királya, és már-nem-első-számú-bajnoki-kihívója utolsó meccse előtt interjút adott a Mixedmartialarts.com-nak, melyből most emeltek ki egy vicces részletet. Andrei Arlovski néhány éve majdnem összeverekedett Russell Crowe-val. Így történt: 

Arlovski az Oscar De la Hoya vs. Manny Pacquiao meccsre érkezett Las Vegasba, és a hotelben megpillantotta a színészt, testőrei gyűrűjében. Mivel Andrei kedvenc filmje a Gladiátor, a harcos egyből átváltozott kisiskolássá, és közös képet kért a Crowetól, de lelkesedése nem talált szíves fogadtatásra. A Pitbull így foglalja össze tömören a történteket: „Az a köcsög fickó meglökött, én visszalöktem, és majdnem bunyóztunk.” Kicsit részletesebben pedig így:

Héé, Russell, óriási rajongód vagyok, szabad egy képet? Először csak nézett rám, nem mondott semmit, gondoltam, mi a fasz van, ember? Aztán arra gondoltam, talán nem hallotta, amit mondtam, úgyhogy megismételtem: szabad egy képet? Erre az arc meglökött, mintha útban lennék neki. Mondom mi az istent csinál ez, és visszalöktem.

Aztán szerencsére annyiban is maradt a dolog. Russell Croweról amúgy is az a hír járja, hogy egy igazi paraszt, ezt akkor ezúton is igazolta. Szerencséje, hogy Arlovski viszont kedves ember.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr188277770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása