TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Rousey: még fél év, mire egyáltalán almát ehetek

2015.12.09. 17:16 td_interim

rr1-660x400.jpg

Veresége óta először szólalt meg a UFC legnagyobb sztárja.

hfc_12_banner_336x280.jpg

Három-hat hónap is eltelhet, amíg egyáltalán almát ehetek, nem hogy becsapódásokat fogadhatok.

Ezzel kezdődik Ronda Rousey első interjúja, amit Holly Holmtól elszenvedett veresége után adott. A UFC női ex-harmatsúlyú bajnoka az ESPN-nek nyilatkozott először három héttel ezelőtti megsemmisülése óta – a szöveg a klasszikus portrék vonalát követi, azaz hosszú és nagyon nagy életszakaszt ölel fel, a szálakat az újságíró történetmesélése tartja egybe és viszi előre. MMA-blogként a kanyarok többségéről beszámoltunk már korábbi posztjainkban és a Facebookon – most az újdonságokra koncentrálunk. Ami mindannyiunkat érdekel, az persze az, hogy hogyan érzi magát Rousey:

Kurva szomorú vagyok. Vissza kell térnem, meg kell vernem ezt a csajt. Ki tudja, lehet, hogy közben kiüti a fogam, vagy eltöri az állkapcsom, vagy felrepeszti a szám. Akkor is kurvára meg kell tennem.

A portré egyik legerősebb részében Rousey felidézi a meccset. A cikk szerint halkan, lassan és töredezve beszélt, amikor újra átélte a történteket, és elmesélte, milyen volt az alig több mint egy menet belülről.

Eltalált az első menetben... felszakadt a szám és néhány fogam meglazult. Ki voltam ütve lábon, már a legelejétől fogva.

 

Nem gondolkodtam tisztán. Volt egy óriási vágás a számban, és a vért a lábam elé köptem. Aztán odahozták a vödröt, és azt gondoltam: „miért nem a vödörbe köptem?” Sohasem köpök a padlóra.

 

Olyan volt, mintha valami lebutított, álmos verzióm hozta volna meg a döntéseket... próbáltam magam felrázni. Azt hajtogattam magamban: „Rendben vagy, harcolj tovább. Rendben vagy, harcolj tovább.”

De nem volt rendben, és sokkal tovább már nem is harcolhatott. A kiütés a második menet első percében érkezett.

Annyira szégyellem magam. Ahogy azután küzdöttem, az annyira szégyellnivaló volt tőlem. Kurvára ott se voltam.

A kérdésre, hogy egy ilyen vereség után visszamegy-e még küzdeni, határozott választ adott Rousey.

Persze. Mi mást tehetnék?

A tétek ugyanakkor a lehető legnagyobbra nőttek.

Azt hiszem, mindenről az dönt majd, hogy mi történik a visszavágón. Mindent az határoz majd meg. Vagy győzök és folytatom, vagy nem, és akkor befejeztem mindent.

Rousey kudarcáért a legtöbben edzőjét, Edmond Tarverdyant teszik felelőssé, aki volt ökölvívó létére évek alatt sem tudta megtanítani Rondát bokszolni, a Holm elleni bunyó tragikus első menete után pedig csak annyit bírt mondani a már akkor szétvert Rouseynak, hogy „gyönyörű munka, így tovább.” Az edző legfőbb bírálója maga Ronda anyja, aki szerint Tarverdyan „rettenetes ember.” Mindezek, úgy tűnik, nem tántorítják el a volt bajnokot.

Persze, hogy (Tarverdyannal) maradok. Az az anyám véleménye, nem az enyém.

Vásárolj a TDMGStore-ban és HFC12 jegyet kapsz ajándékba!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr308152206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása