TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Balogh Norbert: Nincs vége, míg nem nyerek!

2015.08.25. 11:36 td_interim

 balogh-norbert_1.jpg

Balogh Norbi a hétvégi Venum Victory World Series 72.5 kilós torna első körében vereséget szenvedett Abdallah Mabel ellen, de attól még a gála legnagyobb szíve díjat neki adtuk át. Most elmeséli, hogyan élte meg a mérkőzést.

 

Kellemes napot! Üdvözletem!

 

Nem egyszerű úgy nyilatkozni a mérkőzésről, hogy ne legyen félreérthető. Hiszen olyan, mintha magyarázkodásnak tűnne. De megpróbálkozom vele.

 

Nagyon sok munka, nélkülözés volt a felkészülés ideje alatt. Eredménytől függetlenül boldog vagyok, hogy ilyen rangos tornán részt vehettem. A csalódás egyedül azért van, mert azt a bizonyos görcsösséget, ami már az öltözőben való beütéseknél tetőzött, csak a harmadik menetben tudtam elengedni.

 

Nagy volt a nyomás, amit úgy gondoltam, a felkészülés során a rutinomnak köszönhetően majd levetkőzök. Hazai közönség, tanítványok, debreceniek előtt itthon szerepelni nem egyszerű, hiszen régen volt ilyen színvonalú torna Magyarországon. Nagyon akartam. Túlzottan is akartam, kívántam a bunyót. Nagyon meg akartam ruházni a franciát!

 

Remek formában vagyok. Jó volt az időzítés is. Gönczi Janinak nagyon sokat köszönhetek, remek szakember és nagyszerű ember! A görcsösség miatt nem pattantak úgy az ütések és a védekezésem is nyitottabb volt a tőlem megszokottól. A padló is csurom vizes volt mindenhol, folyamatosan csúszott. Ezért is néztem bele a pofonba, amiből sikerült is kikecmeregni nagy nehezen.

 

Azután éreztem hogy végre fellazultam. A harmadik menetben már hasonlítottam önmagamra. Érzésem szerint, minden elfogultság nélkül úgy gondoltam, hogy kellett volna így is egy extra menet. Véleményem szerint a második menet miatt nem kellett volna elmenjen mérkőzés. Számomra ennyire nem volt egyértelmű Mabel győzelme. És ha van még egy menet, más a küzdelem végkimenetele!

 

De sebaj, a pontozók így látták! Egy biztos: nincs vége, míg nem nyerek. Nincs pihenő, készülök tovább a Budo gálára, ami október 3-án lesz Budapesten. Lehetőséget kaptam, hogy címmérkőzést vívjak.

• TDMG

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr317732726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása