TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Gyilkolásra hangolva – UFC 189 nyílt edzés videók

2015.07.09. 16:08 td_interim

020_conor_mcgregor_0_0.jpg 

A szokásos highlightok mellett itt van Conor McGregor teljes, közel egyórás műsora is.

 

Még mielőtt belevágnánk: a nyílt edzést követőt sajtótalálkozón Conor McGregor pontosított valamit. Nem hárommillió dollárba akart fogadni Lorenzo Fertittával és Dana White-tal arra, hogy a UFC 189 főmeccsének második menetében kiüti Chad Mendest. Hanem három és félmillióba. És még mindig reméli, hogy Dana belemegy.

Tárgyaltunk pár dologról, és az egyik egy kis baráti fogadás volt. Küldtem neki egy e-mailt, amiben elmagyaráztam a részleteket. (…) Most hallottam csak, hogy erről beszélt a rádióban, úgyhogy most már mindenki tud róla, mert én nem mondtam el senkinek. Zárt ajtók mögött zajlott. Én nem beszélek a nyilvánosság előtt üzletről. Ő igen, szóval remélem, ez azt jelenti, hogy belemegy.

Chad Mendes nincs különösebben lenyűgözve:

Szerintem ez csak Conor újabb eszköze arra, hogy jobban felépítse a bunyót. (…) Tudom, hogy a fickó szereti a pénzt. Én is szeretem a pénzt. A pénz mindig ott lebeg a szemünk előtt. Ha ő erre akar koncentrálni, tegye, én addig lyukat ütök az arcába.

És akkor a videók: az első a megszokott TDMG-highlight a gála főszereplőinek edzésével, azaz McGregor és Mendes mellett itt van a váltósúlyú bajnok Robbie Lawler és kihívója, Rory MacDonald is: 

A McGregor-örületet maximálisan meglovagolva az MMA-médiumok közzétették Conor közel egyórás performanszának teljes felvételét is: 

A vasárnap hajnal nem jöhet elég gyorsan. 

Júliusban érkezik a TDMG, Magyarország első küzdősport és lifestyle ruhamárkája! Like-ot neki!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr327613184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása