TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Aldo: az ideiglenes öv egy játékszer, amit McGregor a részeg barátainak mutogathat majd otthon

2015.07.02. 11:22 td_interim

jose_aldo_0_0.jpg 

A bajnok végre megtörte a csendet.

 



Jose Aldo múlt heti bordatörése óta nem nyilatkozott. Most, hogy a UFC a Chad Mendes – Conor McGregor meccsel pótolta a kieső UFC 189 főmeccset, ráadásul úgy, hogy egyből a pehelysúly ideiglenes bajnoki övét tette meg tétnek, a brazil végre reagált, és hosszas közleményt juttatott el a sajtóhoz, a bordái röntgenfelvételeivel együtt.

Három hónapig napi háromszor edzettem. Időt és pénzt nem sajnálva Brazíliából és más országokból edzőpartnereket hozattam, hogy életem legjobb felkészülésén legyek túl, és készen álljak arra, hogy július 11-én nyolcadszorra is megvédjem az övemet. Sajnos az egyik edzésen eltörtem a bordám, amit hivatalos orvosi jelentéssel tudok igazolni, és annak ellenére, hogy mindent megtettem azért, hogy harcolhassak, visszalépni kényszerültem. Ez nagyon elszomorított. Csak én, a családom, az edzőim és a csapattársaim tudjuk igazán, milyen keményen dolgoztam azon, hogy ismét a lehető legjobban képviseljem Brazíliát.

 

Döntésemet a UFC és a rajongók iránti tiszteletből hoztam meg – ők ma is a világ legjobb pound-for-pound harcosának tartanak. Nem harcolhattam volna 100 %-os állapotban, és ha találat érte volna a bordámat, még durvább lett volna a sérülés. Sokan mondták, hogy így is harcoljak, a rengeteg pénz miatt, amit ezzel a meccsel kereshetek, de én soha nem adnám el magam így, bármekkora összegről is van szó. Azért bunyózok, mert szeretem, és mert az országomért harcolhatok. A pénz másodlagos, és olyan, mint egy árnyék: ha megpróbálod elkapni, nem sikerül, de ha mész előre, követni fog. A pénznek egy nap vége lesz, de a hagyatékod, és az, amit teszel, a történelem részévé válik, és én ezt becsülöm a legtöbbre.

 

2011 áprilisa óta vagyok a UFC bajnoka, négy év alatt hétszer védtem meg az övem, és nyolcadszorra is megvédem 2015-ben – ezt évente átlag kétszer teszem. És meg sem említem a WEC-et, ami a UFC-hez hasonlóan a Zuffa tulajdonában van. Ott 2009-ben lettem bajnok, és kevesebb mint egy év alatt kétszer tettem kockára az övem. Ezért nem tudok egyet érteni a UFC döntésével, hogy ideiglenes bajnokot avassanak a súlycsoportomban arra hivatkozva, hogy volt öt olyan alkalom, amikor nem tudtam megvédeni az övem.

 

Ha meglettek volna azok a meccsek is, akkor 12 címmeccset vívtam volna négy év alatt a UFC-ben, évi átlag három mérkőzéssel, ilyet még egyetlen UFC bajnok sem tett. Egy UFC bajnok nagyon ritkán védi meg háromszor az övét egy éven belül. Tehát ez nem lehet fő indok az ideiglenes öv bevezetésére, de a UFC egy magáncég, nekik dolgozom, úgyhogy nem panaszkodhatom a döntéseikkel kapcsolatban, de azt sem mondhatom, hogy egyet értek.

 

Az ellenfelemről szólva, aki azt mondta nekem, hogy szedjem össze magam, és álljak ki ellene, mint egy férfi – nincs mondanivalóm olyasvalakinek, aki egy tévésorozat karakterét utánozza (Travis Fimmelt, a Vikingekből). Őt utánozza, mert valószínűleg szégyell önmaga lenni, ezért utánozza a szövegeit, a stílusát és a tetoválásait. Művész ő, de nem harc-, hanem olcsó komédiás. Mind a színész, mind az igazi sportolókkal szemben tiszteletlen, amit tesz. Színpad kéne neki, nem oktagon. Az oktagon az én királyságom, csak egyetlen királynak van helye benne, és az én vagyok. Ha részt akar venni a történetben, akkor maradhat továbbra is az udvari bolond.

 

Ha megveri Chad Mendest, amit kap érte, nem lesz más, mint egy játéköv, amit majd mutogathat a részeg barátainak otthon, a kocsmában. Mert számomra ezt jelenti az ideiglenes öv: egy játékszert. Én vagyok a bajnok.

ci3oodcuaaafkfp.jpg

257142_516750_aldo_costela_1_0.jpg

conor-sign-up.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr547590340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása