TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|BOX: Tyrone Spong legyint a Gloryra, Klicskót akarja

2015.04.21. 19:07 td_interim

 tyrone_spong_3_crop_exact.jpg

A vadlábú surinamei kevesli a kickbox-fizut, viszont egyre kényelmesebb neki a bokszcipő.

 

Tyrone Spong jó úton van ahhoz, hogy horrortöréséből felépülve újra csúcsformába lendüljön. Lábát kímélendő egyelőre bokszmeccseken méreti meg magát – márciusban debütált a sportágban, és gyors egymásutánban két első menetes KO-győzelmet is betakarított. Amikor a Groundandpound magazin arról kérdezte, kit akar legközelebb megpumpálni, nem udvariaskodott feleslegesen.

Most azt mondanám, Klicskót. Miért ne? Eljövök érte!

Két bokszzsák legyőzése még aligha garantálja a címmeccset az ukrán óriás ellen, de Spongnak akár még lehet is ideje kihívói pozícióba kalapálnia magát, mert úgy tűnik, kickboxolni egyelőre maximálisan egészséges lábbal sem fog.

Nem csak azért, mert a kickbox kockázatosabb. A kickbox szervezetek egyszerűen nem tudnak megfizetni engem. Én meg nem fogom lejjebb vinni az igényeimet, és elfogadni egy olyan összeget, ami kisebb, mint amit megérdemlek, csak azért, hogy abban a sportban versenyezzek, amiben már amúgy is annyi mindent elértem. Tízszeres világbajnok vagyok, hat különböző súlycsoportban. Megvertem a legjobbakat. Megtettem azt, amit senki más a kickbox történetében: felmentem középsúlyból nehézsúlyba, és én voltam a nehézsúly egyik nagykutyája. Nem fogom ezt tenni magammal, szerintem ennél többet érdemlek. Ha nem akarják kifizetni azt, amit megérdemlek, akkor megoldom egyedül, magamba és a jövőmbe fektetek, és felépítem az örökségem, mint egy teljes küzdősportoló.

Úgy tűnik, Spong is a Gökhan Saki-féle úton baktat: a K-1 időkben beleszokott a jóba, a Glory viszont – jakuza-kapcsolatok híján – képtelen gigagázsikat kiizzadni magából, úgyhogy el is mehetnek a fenébe. Nagyon reméljük, hogy a hétvégén súlyos pofonokkal visszatérő Sakihoz hasonlóan hamarosan ő is csak dűlőre jut a világ első számú kickbox szervezetével. Ha nem, akkor sem maradunk Spong nélkül: a bokszolgatás mellett a ketrecbe is visszatérne – de ezúttal már nem a WSOF lenne a cél, hanem egyenesen a UFC. Ha ez összejönne, meg még mellé a Klicskó-meccs is, akkor minden túlzás nélkül kijelenthetnénk, hogy Spong kimaxolta a bunyóbizniszt.

otg_banner_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr497387286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása