TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Sorsfordító MMA - Matt Brown

2013.06.21. 19:36 td_adamrepa

MattBrown_Headshot.png

Matt Brown-ról köztudott, hogy nem éppen egyenes életvezetésről volt híres, azonban a Fuel tv-n bemuatott UFC Insider műsorban elhangzottak sokakat meglephetnek még így is.

A drogokkal való kapcsolatáról így vallott Brown:

- Egy kisvárosban nőttem fel, ahol nagyjából kétszázan laktak. Mindig minden könnyen jött. Például egész este bulizhattam, mégis átmentem mindenből. Kicsit elszaladt velem a ló és úgy éreztem bármit megtehetek. Semmi sem jelentett kihívást többé köröttem. Lázadni kezdtem minden ellen és rossz emberek közé keveredtem. Partiztunk, drogoztunk, ittunk. Bulinak indult, de aztán egy ponton túl már nem vettem észre mennyire komolyra fordultak a dolgok.

Tudjátok, a drogozással valahogy úgy voltam, hogy minden nap egy új kihívás. Le tudlak nyomni piálásban ma? mennyivel több drogot tudok benyomni ma? Akkortájt nagyjából ez volt az egyetlen kihívás az életemben. Aztán, amikor rátaláltam az MMA-re, az ébresztett fel úgy igazából.

Amikor ráleltem a harcművészetekre és először szétrúgták a s*ggem, na azt kihívásnak éreztem. Ahogy fejlődtem és láttam mit tehet értem a harcművészet, éreztem, hogy ezt igazán tudnám szeretni. Éreztem, hogy ez segíthet összpontosítani az energiáimat, hogy hátrahagyjam azt a bulizós életet és új barátokat szerezzek, másfajta emberek társaságába kerülhessek.

Huszonkét évesen túllőttem magam heroinnal. Apám mindig azt mondta, hogy ha ezen az úton haladok tovább, el fog jönni egy pont, amin túllépve vagy a börtönben vagy a hullaházban kötök ki. Aztán rátaláltam erre a sportra.. Az MMA nagyon sokat jelent nekem. Tulajdonképp ez mentett meg.

A legszebb dolog ebben a sportban az eredetiség és az igazság, amit előhoz. Nem hiszem, hogy van még egy ilyen sport, ami ennyire autentikus. valószínűleg semmilyen más sportban nem ismered meg magad annyira, mint az MMA-ben.

Amikor először a UFC-be kerültem, szinte úgy éreztem, hogy attól függ mennyit érek, hogy nyerek-e vagy sem. Hiszen milliók néznek, és ha nem nyersz abban, amit amúgy egész nap csinálsz, akkor mit akarsz? Idő kellett hozzá, hogy ne ilyen szemszögből nézzem magam és na azon múljon az önértékelésem, hogy nyerek-e vagy sem. Idő volt az is, míg kitaláltam mit várok magamtól, ki szeretnék lenni és, hogy úgy teljesítsek, ahogy elvárom magamtól.

Az egyik erősségem, hogy konzisztens vagyok és cél-orientált. A célom pedig, hogy a csúcson legyek. Nem félúton, nem a top 10-ben, hanem a csúcson."

Brown nem az egyetlen azok közül, akiket a sport mentett meg, akiknek a sport adott új célokat, lehetőségeket vagy épp megélhetést és sikereket az életben. A nemrégiben bemutatott videónk Thiago Silváról hasonló képet mutat. A nehéz sorsukon és a "munkáltatójukon" kívül közös bennük az, hogy valószínűleg ma már sehol se lennének, ha nincs az MMA. Matt Brown-t legközelebb augusztus 17-én láthatjátok az oktagonba lépni, Thiago Alves ellen, amikor is a UFC a Fox csatorna új, kizárólag sportokkal foglalkozó csatornáján, a Fox Sports 1-en fog debütálni.

Répa Ádám, (C) 2013 a totaldamage.hu számára

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr365372141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása