TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Thiago Silva - Mindig csak előre

2013.06.10. 20:45 td_adamrepa

thiago-one.jpg

"Biztos, hogy fel akarjátok ezt venni?" - kezdte sokat sejtetve a még a UFC on Fuel: Nogueira vs Werdum előtti küzdelmét megelőzően közzétett interjút Thiago Silva.

"Az emberek, akik nem ismernek, azt hiszik, hogy egy állat vagyok - agresszív, őrült, valami elmebeteg. Tizenhárom voltam, mikor kiköltöztem a szüleim házából. Apám nagyon erőszakos volt, rengeteget vert. Mondjuk tévét nézett, én meg a testvéremmel játszottam, mire ő egyszer csak felpattant, vette az övét, odarohant és ütni kezdett. Nem akarok emlékezni...Volt, hogy fogott egy darab fát és a kezeimet ütötte vele, ujjakat törve el. Meg ilyenek. Csupa sz*rság."

"Hogy őszinte legyek, nem gyűlölöm, őket, de soha semmiben nem segítettek nekem. Szóban sem támogattak. Nagyon nehéz ez nekem. Néha ez emberek, barátok felvetik, hogy miért haragszom ennyire, miért nem beszélek velük, de senki sem érezte, amit én éreztem! Nem érdekel többé. Megvan a magam élete, a saját családom, a barátaim. Megvan mindenem, amire szükségem van. Semmi sem kell a múltból. Boldog vagyok."

silva2.jpg

"Mikor elkezdtem a bjj-t, nagyon hamar fejlődni kezdtem. Körülbelül egy-másfél éven belül már órákat tartottam. Pontosan tudtam, hogy megtaláltam, amit csinálni akarok. A szüleim nem támogattak ebben sem. Aztán a nagymamám is kirakott a házából. Haveroknál laktam, havonta költöztem máshová. Edzettem, oktattam és testőrködtem. Kidobó is voltam klubokban.

Rossz környéken nőttem fel. Megtettem, amit meg kellett tennem a túléléshez - jó és rossz dolgokat egyaránt. Nincs lelkiismeret-furdalásom. Túl kellett élnem. Fiatal voltam, senki sem támogatott és csak lógtam bele a világba. A ketrecben lenni semmi ahhoz képest, ahogy éltem. Csak tizenöt perc. Hidegvérrel harcolok, érzelmek nélkül. Nem érdekel. Nekem ez könnyű. Nem leszek ideges. Csak a fel akarom markolni a pénzem és hazamenni. Ennyi.

Nem volt pénzem, nem volt semmim. Még annyim se, hogy ennivalót vegyek. De követtem az álmaimat és most itt vagyok. Gazdagnak érzem magam. Válaszd meg az életed és élj! Én boldog vagyok."

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr195353828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása