TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Buki sérülten is hozta a bunyót a Cage Warriors 54-en

2013.05.05. 13:50 td_axl

Buchinger Iván tegnap este Cardiffban mérkőzött a Cage Warriors 54 MMA gála programjában. A szervezet egyre komolyabb gálákat hoz le, Buki pedig stabil bunyósnak számít náluk, decemberben a címért is mehetett Connor McGregor ellen. Szóval Buki tegnap esti bunyója előtt nekem elmondta, hogy komolyabb térdproblémákkal küzd, ami akár jelentősen is befolyásolhatja ketrecbéli teljesítményét, de végül sikerült a fájdalmat és egyben ellenfelét is legyűrnie, egyhangú pontozással nyerte a küzdelmet Jason Ball ellen. Iván értékelte oldalunknak a tegnap este történéseit:

316053_567899196563585_124782521_n.jpg

A szervezés és az egyéb Cage Warriors felöli dolgok rendben voltak, szervezetten ment minden. A súlyomat kicsit nehezebben hozam, mint ahogy arra számítottam. A meccs az elég kemény volt, de erre előzetesen számítottam, az ellenfelem elég szívós, kitartó srác. Az első menetben jól éreztem magam, a végén el is kaptam egy 100 százalékos fogasban, amitől már halottam, hogy nagyon nehezen szedi a levegőt, hörgött, csak hát megszólalt a gong.

A második menetben már kicsit elfáradtam és becsúszott egy karfeszítés, amiből kijöttem, de a kezem nagyon meghúzódott, ezzel a bal kezemmel már alig tudtam ütni a harmadik menetemet. Már csak a pontozásra építettem a végén.

A teljesítményemmel nem vagyok nagyon megelégedve, mivel a sérüléseim nem engedték, hogy rendesen edzek, ez meg is látszott rajtam. A szervezőkkel megbeszéltük, hogy amint rendbe jövök - mivel most már a kezem is fáj, nem csak a térdem - jelzek nekik, és már szervezik is a következő meccset számomra. Szeretném mindenkinek megköszönni, aki szurkolt értem és segített az elmúlt időszakban!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr745282058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása