TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|BOX: Mayweather: Lesz egy „mesteri tervünk,” hogy összehozzuk a „rekorddöntögető” McGregor-meccset

2016.05.17. 16:43 td_interim

rg4z5grt.jpg

Tovább hergel Floyd.

 tdmg_banner.png

Ha nem volt elég a múltkori, akkor most itt egy újabb, még az előzőnél is kiadósabb adag mézesmadzag Floyd Mayweather Jr.-tól a hipotetikus, Conor McGregor elleni bokszmeccset illetően. A volt ökölvívó megint fűt-fát ígér. 

A 49-0-s mérleggel visszavonult Floyd azt mondja, ha lesz 50. meccse, akkor azt az írnek tartja fent.

Ha meccselek még, akkor csakis Conor McGregor ellen fogom megtenni. Ez lesz az egyetlen meccsem, és senki más nem érdekel, mert ez a párosítás annyira izgalmas. Van egy bokszolód egy MMA-harcossal szemben, az egyik legjobb állóharcos MMA-harcossal szemben. Erős bunyós, és ahogy nézem verekedés közben, egy kicsit gyorsabb is annál, mint amire számítottam, szóval ha a összejön a mérkőzés, nem becsülhetem le a fickót. Egész biztos vagyok abban – ha meglesz a meccs – hogy a legjobbat hozza majd ki belőlem.

MESTERI TERV

Egész biztos vagyok abban, hogy kiötlünk egy mesteri tervet, hogy összehozzuk azt a bunyót. Ez még nem tettük meg, de néhány időpontot már kijelöltünk magunknak. Én és a csapatom, én és Al Haymon, én és Leonard Ellerbe kijelöltünk néhány időpontot különböző országokban, az Egyesült Államok különböző városaiban. A számomat meg már tudod, 100 millió. És ez csak a garantált fizetés. Hogy a színfalak mögött mekkora a számom, arról nem beszélünk.

McGregor is szépen keresne rajta

Szerintem annyira szórakoztató lesz, ha meg tudjuk csinálni, ha felállítunk egy bokszolót egy MMA-harcos ellen, mert nem becsülhetem le a fickót. Én nem fogom lebecsülni őt. Még nem hoztuk össze a meccset, de ha meg tudunk csavarni néhány dolgot, akkor egész biztos vagyok abban, hogy nem egy jó, hanem egy nagyszerű fizetést tudunk adni neki.

 

Kemény srác. Kemény versenyző. Tudod, minden egyes alkalommal, amikor harcol, amikor szétrúgja valakinek a seggét, akkor állóharcban rúgja szét. Szóval ha összejön a meccs, akkor komolyan hiszem, hogy rekordokat fogunk vele megdönteni.

Előre az újabb pay-per-view rekordért

A Pacquiao-meccs számai 4.6-nál voltak, és úgy tudom, most valahol 5 millió környékén járunk. Ötmillió otthon, pay-per-view. És ha nem értük el az 5 milliót, ez még akkor is jól hangzik. Azt tudom, hogy a 4.6-ot már elhagytuk, szóval 5 milliót mondunk. Valószínűleg megdönthetjük ezt a számot. Lehetséges. Minden lehetséges.

Közben McGregor is teszi a magáét, bokszolókkal sparringol, és legújabb cipőjével villog:

De ne éljük bele magunkat, és ne felejtsük el: ez még mindig csak duma.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr148725350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása