TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|BULVÁR: Ronda Rousey ledózerolta Paige VanZantot a nagy semmiért

2016.05.06. 12:00 td_interim

9112461_video-paige-vanzant-on-dancing-with-the_4079cdb5_m.jpg

Vihar a biliben!

tdmg_banner.png

Tegnap a UFC női harmatsúlyú bajnok Miesha Tate volt Joe Rogan podcastjának a vendége, és elmesélte a világ legtrébb, legkicsinyesebb sztoriját ősellenségéről, az ex-bajnok Ronda Rouseyról. Ez a történet még csak nem is Mieshával esett meg, de kéjes örömmel adta tovább. Öveket becsatolni: Ronda iszonyúan kiosztotta Paige VanZantot, mert az gratulálni mert az őt legyőző Holly Holmnak. 

 

Tate: Tudod, mit csinált Paige-dzsel?

 

Rogan: Mit?

 

Tate: Szóval Paige is ott volt ezen a VIP bulin, és beszélgettünk, jó a kapcsolatunk. Annyira jól azért nem ismerem. Minden esetre, úgy érezte, ezt el kell mondania, és odajött hozzám „Miesha, Miesha, Miesha, muszáj elmesélnem, mi történt velem és Rondával.” Mire én „Óh, mi?” És azt mondta, „Hát egy Reebok összejövetelen voltunk nemrég, fotózáson, és megpróbáltam megkeresni, hogy legyen egy közös képünk, de a Reebok emberei azt mondták, ne kérj Rondától képet.” Megkérdezte, miért? Azt felelték „Csak ne, maradj tőle távol, és ne kérj tőle képet.” Mire ő azt mondta, oké...

 

És azt hiszem, Ronda később a nap folyamán megkereste. És csak simán elküldte a fenébe. Úgy, hogy előtte nem is nagyon beszéltek még. Paige azt mesélte nekem, „Nem ismerem Rondát, csak köszönőviszonyban vagyunk.” Ennyi. Szóval Ronda odament hozzá, és azt mondta „Baszódj meg, te kétszínű kurva, hogy mersz nekem keresztbe tenni?” Mire Paige „Hogyhogy keresztbe tenni? Miről beszélsz?” És Ronda azt mondta, „Gratuláltál Holly Holmnak, hogy megvert, szóval baszódj meg, te kibaszott, kétszínű, 115 fontos...” Simán letarolta Paige-et.

 

Paige meg jött, elmondta nekem, én meg: „Isten hozott a világomban, édesem.” Mire ő: „Édes jó istenem. Örülök, hogy láttam ezt az oldalát is, most már tudom, milyen.” Mert eddig nem értette. Azt mondta Rondának, „Bocsánat, ha ezzel megsértettelek, de annak szabad gratulálnom, akinek csak akarok. Gratuláltam Rose Namajunasnak, amikor megvert. Mondtam neki, hogy Rose, gratulálok, jól elvertél. Vagány teljesítmény volt. És csak simán gratuláltam Hollynak, és nem is mondtam semmi Ronda-elleneset.” De Ronda ledózerolta.

És ez nem rosszmájú kitaláció, a TMZ pletykabirodalom azonnal felhívta PVZ-t, aki megerősítette a történetet:

Úgy tűnik, megsértettem Rondát azzal, hogy gratuláltam Hollynak a győzelme után. Az eset nagyon sokkoló és teljesen szükségtelen volt.

Rondát is elérték, ő viszont nem akarta kommentálni a dolgot.

Rouseyról közismert, hogy nagyon rossz vesztes - ami azt illeti, győztesnek sem épp szerény - ez az egész azonban különlegesen gáz. Azt se hallgassuk el, hogy Tate kisiskolás árulkodása is az, de Ronda akciója még annál is sokkal-sokkal gázabb.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr998691026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása