TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: McGregor: Nem vonultam vissza, itt az idő, hogy a többi majom táncoljon

2016.04.21. 17:59 td_interim

hi-res-8ebefd9bc2d5303180199e9da0e8c404_crop_north.jpg

Az ír a Facebookon öntött tiszta vizet a pohárba.

tdmg_banner.png 

Conor McGregor azt írta, visszavonult. Dana White így reagált. Conor McGregor most végre elmondja, mi van.

"Én csak a munkámat próbálom végezni, és bunyózni.

A bunyóért fizetnek. A promócióért még nem.

Elvesztem a promóció játszmáiban, és elfeledkeztem a harc művészetéről.

Eljön az idő, amikor le kell állnod a flyerek osztásával, és vissza kell térned a boltba.

50 világ körüli turné, 200 sajtókonferencia, 1 millió interjú, 2 millió fotózás, és mindennek a végén ott vagyok a kamera lencséjébe, a vereség arcába meredve, és csak az elhibázott felkészülésemen jár az eszem. És a rengeteg zavaró tényezőn, ami idáig vezetett.

Semmi másra nem bírtam gondolni.

Itt az idő, hogy visszamenjek, és azt az életet éljem, ami ezt az életet adta nekem.

Nem az adta ezt az életet, hogy egy kocsiban ülve valami connecticuti szemétdombra tartok, vagy bárhova, hogy beszélgessek Timmel és Suzieval az ugyan-ki-nem-szarja-már-le című reggeli showműsorban.

És az sem, hogy beszélek valami hölggyel, aki mélyen belül pont leszarja, mit csinálok, csak szeretne néhány sound bite-ot, hogy kaphasson némi fizetésemelést – de ezzel nincs bajom, mindannyiótoknak adtam már fizetésemelést. De most saját magamra kell koncentrálnom.

A bosszúmat készítem elő.

Egy egész csapatot elröptettem Portugáliába és Izlandra, hogy finomítsak a felkészülésemen, és kijavítsam a súly- és kardió-felkészülésben elkövetett hibáimat.

A helyes javításokkal és a helyes összpontosítással be fogom fejezni, amit az előző meccsen elkezdtem.

Ez nem fog megtörténni, ha megint útra kelek flyereket osztogatni.

Mindig is játszani fogom a játékot, és jobban is, mint bárki, de csak most, amikor egy vereség van mögöttem, könnyítést kértem, hogy csak edzenem és koncentrálnom kelljen. Nem utasítottam el minden médiafelkérést. Csak egy kis finomítást szerettem volna.

De ezt megtagadták tőlem.

Úgy hallom, 10 millió dollárt fordítanak ennek a rendezvénynek a promotálására.

Így, jó szándékom jeleként nem csak, hogy megspóroltam nekik 10 millió dollárnyi promóciós pénzt, de még meg is tripláztam az összeget.

És mindezt egyetlen tweettel.

Tartsátok meg azt a 10 milliót a csövesek promotálására, szükségük van rá. Az én fellépéseim köszönik szépen, megvannak nélküle.

Most el kell szigetelnem magam.

Magasabb, nyúlánkabb és nehezebb emberrel állok szemben. Ezúttal helyesen kell felkészülöm.

Ezúttal nem táncolhatok nektek.

Itt az idő, hogy a többi majom táncoljon. Én táncoltalak el benneteket idáig.

Nate nyomott kis feje mostanában remekül mutat a színpadon. Állítsátok is oda a kamera elé.

Legutóbb úgy érkezett, hogy szart se kellett csinálnia. Én már végigcsináltam a sajtótájékoztatókat, interjúkat és reklámfilmeket, mielőtt RDA visszalépett.

Talán most én megyek el Cabóra, hogy ledöntsek pár felest a meccs előtt, minden kötelezettség nélkül.

Most azt teszem, amire nekem van szükségem.

Itt az ideje, hogy megint önző legyek a felkészülésemmel. Ez az egyetlen út.

Úgy érzem, az a 400 millió dollár, amit a legutóbbi három rendezvényemmel megkerestem a cégnek, mindent nyolc hónapon belül, elég arra, hogy egy kis időt nyerjek.

Még mindig készen állok a UFC 200-ra.

Mint már korábban megtettem, ismét felajánlom, hogy elrepülök New Yorkba, a nagy sajtókonferenciára, és aztán visszatérek az edzéshez. Zavaró tényezők nélkül.

Ha mindez nem elég, vagy úgy érzik, nem érdemeltem ki azt, hogy kimaradjak ebből a promóciós körből, nos, akkor nem tudom, mit mondhatnék.

És a teljesség kedvéért –

az USADA, a UFC és a szerződésem záradékai kedvéért –

NEM VONULTAM VISSZA."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr828651838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.04.22. 00:10:29

ezt a sötét barmot

Greenscape 2016.04.23. 01:38:52

@SeagalSteven: Szerencsere nekunk itt vagy te, mint feny az ejszakaban.
süti beállítások módosítása