TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Mir: A UFC nehézsúlya jobb volt a PRIDE-énál

2016.03.16. 15:55 td_interim

frank-mir-selected-to-southern-nevada-sports-hall-of-fame_578580_opengraphimage.jpg

Végül is, ha valaki mondhat ilyet, akkor az ő.

 8_corners_banner_blog.gif

Amikor a UFC Fight Night 85 főmeccsén Mark Hunt ellen ketrecbe lép, Frank Mir pályafutása során ötödik alkalommal fogja összeakasztani a bajszát PRIDE-veterán bunyóssal. A UFC volt nehézsúlyú világbajnoka eddigi tapasztalatai alapján úgy van vele, hogy a japán szervezet csillagai túl vannak értékelve. Erről az amerikai az MMAjunkie Radio-nak nyilatkozott.

Mindig mindenki arról beszélt, hogy ha ezek a fickók átjönnek a UFC-be, akkor ki fogják söpörni a súlycsoportot. Az lesz a PRIDE show a UFC-ben. A három nagy név a PRIDE nehézsúlyában, amit a kora-kétezres években mindig hallanom kellett, az nyilván Fedor és Nogueira volt – és úgy hallottam, Nogueirázást direkt nekem címezték, mert én vagyok az amerikai verziója, de ő a jobb verzió. Én vagyok a Nogueira gazdaságos változat. Én vagyok a koppintás. Aztán még ott volt Mirko Cro Cop.

Mir a PRIDE UFC-be olvadását követően megverekedett annak két nagy ászával, Antonio Rodrigo Nogueirával (kétszer) és Mirko Filipovic-csal. Nagy Nog ellen TKO- és kartörős kimura-, Cro Cop ellen kiütéses győzelmet szedett össze, abban az időben, amikor ezek a diadalok még számítottak. Később már nem jött ki ilyen jól a lépés: a szintén Japánban szupersztárrá váló Josh Barnett TKO-zta, Alistair Overeem pedig egyhangúan kipontozta. A PRIDE legnagyobbjához, Fedor Emelianenkóhoz Mirnek már nem volt szerencséje, de úgy érzi, kettejük összecsapása is az ő győzelmével zárult volna – az MMA-matek alapján.

Mindenki átjött, Fedoron kívül. Fedor is átjött egy amerikai showba, csak nem a UFC-be. Neki se ment jobban. Veszített Bigfoot Silva ellen, aki összezúzta. Én legyőztem Bigfootot. Azt hiszem, ez eldönti a vitát arról, hogy mit művelt volna a nehézsúllyal itt, a UFC-ben.

*Mir ledobja a mikrofont és elsétál.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr978487302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása