TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Ketrec-thai bokszban szerezhet bajnoki övet Bódis Gergő

2016.03.11. 11:02 td_interim

12009645_1027248340658841_2860144687964490148_n.jpg

Az Írországba szakadt magyar bunyós a Cage Kings-es lehetőségről, Andy Souwer-rel közös edzéseiről, és más aktualitásokról mesélt nekünk.

 army_banner_blog.gif

Bódis Gergő március 26-án az ír Cage Kings promóció 77 kilós bajnoka, Wayne Grant ellen vív címmeccset ketrec-thai bokszban. Nem ez az egyetlen újdonság a külföldön élő magyar bunyós háza táján.

Szia Gergő! Hogy vagy manapság?

Sziasztok! Köszönöm, minden rendben velem. Túl vagyok egy klubváltáson, új csapat van mögöttem, és velük nézek szembe az elkövetkezendő évvel.

Legutóbb tavaly szeptemberben dumáltunk, akkor a KOK főmérkőzésen nyertél. Milyen visszhangja volt annak a győzelemnek?

Igen, akkor az írek feltörekvő reménységét, Kieth McCabe-et sikerült megvernem. Nagyon jó visszhangja volt a dolognak, megkeresett egy komoly csapat, és edzőmmel oda is igazoltunk. Sajnos a KOK decemberi gálája megint elmaradt a tévés licencek miatt, így a munkára helyeztem a hangsúlyt.

Ha jól tudom, Hollandiában jártál az elmúlt hetekben, tudnál erről mesélni?

Nagy álmom volt, hogy Hollandiába edzhessek a nagyokkal, és ez, hála edzőm kapcsolatrendszerének, meg is valósulhatott. Olyan nevekkel volt szerencsém edzeni, mint Andy Souwer vagy Aalviar Lima. Sőt, Andy Souwer megkért minket, hogy csatlakozzunk a privát MMA edzéséhez is. Egy nagyon kedves embert ismertem meg benne, ízig-vérig sportember. Hollandia az állóharc fellegvára, elképesztően kemény srácokkal és még keményebb edzésekkel. Már értem, miért emelkednek ki a világelitből ennyire magasan. Külön büszkeség, hogy már az első edzés után felajánlottak nekem egy meccset áprilisban.

Halmi Viktor eredeti kihívójával volt szerencséd találkozni, talán edzeni is? Mit gondolsz a srácról?

A holland Agy Sardari-val edzettem, aki Andy Souwer csapattársa. A csapata és ő is készültek az FFC-re, és ahogy mondtam, hogy magyar vagyok egyből mondták, hogy Halmi Viktorral fog harcolni az övért. Egy nagyon kedves, segítőkész srácot ismertem meg benne, akinek nagyon jó a jistu-ja és agresszív állóharca van. Az edzést követő délután írt egy üzenetet, hogy kivették a fightcard-ból.

12802977_1118451774871830_320504781701053818_n.jpg

Na de a lényeg! A Cage Kings 77 kilós bajnoka ellen mérkőzhetsz március 26-án. Mit lehet tudni erről a mérkőzésről? Pontosan milyen szabályrendszerben vívod a meccset?

A helyzet az, hogy elég érdekesen jutottunk el a címmeccsig. Sajnos én itt fekete báránynak számítok. Nem szeretnek velem harcolni, mert más, komplexebb stílust képviselek, mint az itteni srácok. Ezért általában tapasztaltabb ellenfelet kapok. Így történt ez most is. K1 szabályrendszerben szerettem volna harcolni, de nem volt senki, aki elvállalja ellenem, így megkaptam a lehetőséget, hogy ketrec-thai harcban bunyózzak a 77 kg-os bajnokkal a címért. Ez egy új sportág, amit a thai bokszlegenda John Wayne Parr talált ki, és és épített köré saját promóciót Caged Muay Thai néven. Ez a könyök-térdes "A" kategóriás muay thai ketrecben, MMA kesztyűben. Hasonló a régi, pusztakezes thai boksz harcokhoz. Szóval nem piskóta!

Hogy halad a felkészülés a mérkőzésre?

A felkészülésem jól halad. A légkör nem áll tőlem messze, hiszen harcoltam már jó párszor MMA szabályrendszerben. Magabiztos vagyok! Már csak 4 kiló van vissza a fogyasztásból. Győzni megyek a ketrecbe, és történelmet szeretnék írni azzal, hogy én legyek az első magyar, aki nem csak, hogy harcol ilyen szabályrendszerben, de övet is szerez.

Végezetül mit üzensz az olvasóknak, illetve kinek szeretnél köszönetet mondani?

Nagyon köszönöm mindenkinek a támogatást! Jól esik, hogy bár nem Magyarországon élek és harcolok, de mindig biztató üzeneteket kapok tőletek és szorítotok értem. Köszönöm az írországi magyaroknak is a biztatást! Köszönöm edzőmnek, Hortobágyi Gábornak, Claire O'Mahony-nak, Steffan Triffo-nak, páromnak, családomnak, barátaimnak, edzőtársaimnak, hogy támogatnak. Továbbá szponzoraimnak, a FightstorePro Ireland-nek, a Kamikaze Team-nek a dublini Czako Masszázs stúdiónak és a Béla Taxinak! Valamint Szakál Józsefnek és a Totaldamagenek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr368464848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása