TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Werdum is kidőlt, veszélyben a UFC 196 főmeccse

2016.01.26. 11:08 td_interim

20140419092803_5d3_0113.JPG

Hullanak, mint a legyek.

army_banner_blog.gif 

Tegnap Cain Velasquez mondta vissza UFC 196-os szereplését sérülésre hivatkozva – helyére Stipe Miocicot szervezték le 12 napos értesítéssel –, most Fabricio Werdum is követte a példáját. Azaz a gála eredeti főmeccséből semmi sem maradt.

A szervezet nehézsúlyú bajnoka tegnap egy brazil lapnak nyilatkozva mondta el, hogy ő is visszalép a február hatodikai gáláról. Neki is a háta ment szét, bár eredetileg sem volt teljesen egészséges.

Alapból sérült voltam. Lábsérüléssel bajlódom, és két hete már nem is tudok rúgni az edzéseken. Még így is megverekedtem volna Cainnel, mert múltkor is sérülten álltam ki, de múlt pénteken a hátam is megsérült. Elmentem az orvoshoz, megpróbáltam folytatni az edzést, de képtelen voltam úgy sparringolni, ahogy kellene.

 

Úgy döntöttem, nem küzdök, mert nem vagyok 100 %-os. Ha Cain lenne az ellenfél, folytatnám. Nem az ő hibája, ebben senki sem hibás. Mindig vannak sérülések. Nem kerülheted el őket. Nincs más választásom, így döntöttem, mert nem érzem magam 100 %-osnak.

Werdum azt mondta, két-három hónapon belül kész lesz megvédeni bajnoki övét akár Velasquez, akár Miocic ellen.

Sokáig tartott, míg ideértem és megnyertem az övet, hogy bajnok lettem, nem fogom mindezt eldobni, mert nem vagyok 100 %-os. Most már mindenre gondolnom kell, nem lehetek olyan, mint 20 évesen. Már semmi sem olyan, minden megváltozott. 38 éves vagyok, úgy érzem, karrierem legjobb időszakát élem, és nem kockáztathatom ezt puszta büszkeségből.

Stipe csapata szkeptikusan reagált az újabb bejelentésre. Azt mondták, borzasztó csalódottak, és nem értik, ha Werdum elég egészségesnek érzi magát ahhoz, hogy kiálljon Cain ellen, akkor miért nem akar kiállni Miocic ellen, akinek csak 12 nap áll rendelkezésére a felkészüléshez. „Egy bajnok nem válogathatja meg az ellenfeleit” - mondták, majd még hozzátették, ha így nem áll ki, akkor, úgy gondolják, teljes edzőtáboros Stipe ellen pláne nem állna ki.

Közben a hétvégi UFC on FOX 18-on Ben Rothwell-el verekedő Josh Barnett sajtóebéden vett részt, ahol megkérdezték a UFC 196-os szituációról is. Barnett azt mondta, simán beugrana Miocic ellen, ha az ideiglenes bajnoki öv a tét, de szerinte az is remek megoldás lenne, ha a Rothwell elleni mérkőzését átpakolnák a február hatodikai gála főmeccsére, szintén az interim aranyért.

A UFC egyelőre nem intézett és nem kommunikált semmit az ügyben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr578317122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása