TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Visszavonul Miesha Tate?

2015.11.04. 16:03 td_interim

 miesha-tate-ufc-168.jpg

Betelt a pohár a női MMA második legnagyobb sztárjánál.

 tdmg_rashguard960.jpg

Ronda Rousey milliókat keres csak a bunyóval, a súlycsoport második legjobbja, Miesha Tate ennek a töredékét, és hiába ver le mindenkit, nem kerül közelebb a bajnoki övhöz, miközben keményebb csajokat nyom le, mint Rousey – nagyjából így lehet összefoglalni egyetlen mondatban azt, amiből Tate-nek most már halálosan elege van. Cupcake az MMA Hour-ban addig ment, hogy a visszavonulást is kilátásba helyezte, ha a UFC nem változtat a hozzáállásán.

Miután Tate július végén leverte Jessica Eyet, Dana White odaígérte neki a következő címmeccs lehetőségét Ronda Rousey ellen. Aztán röviddel utána ki is farolt az ígéretből: kiderült, hogy Holly Holmé az áhított bunyó. Mert őt Ronda még egyszer sem verte meg, nem hogy kétszer, így jobban eladható a párharc.

Megértem, ez a munkájuk. Promotálni akarnak, eladható meccseket rendezni. Felfogtam. De ez attól még az én életem, és nem vagyok se robot, se bábu, és nem megyek bele olyasmibe, amit nem érzek helyesnek és amivel nem értek egyet.

Miesha ráadásul nem is a UFC-től tudta meg, hogy ejtették, hanem Rouseytól, aki a Good Morning America című reggeli tévéműsorban jelentette be Holmot.

Olyan volt erre ébredni, mintha még mindig egy rémálomban lennék. Nem is voltam benne biztos, hogy tényleg ébren vagyok. Álmodom? Mi folyik itt? Még kótyagos voltam, megpróbáltam elfogadni, de nagyon letaglózott.

 

Őszintén szólva teljesen levert. Nem voltam túl boldog és motivált abban a pillanatban. Nem tudtam, mit gondoljak, szóval beletelt pár hétbe, amíg megemésztettem, újra felültem a lóra, nekiálltam ismét edzeni és azon gondolkodni, hogy mi legyen. Aztán hallom, hogy Dana White bejelenti: „Mieshának még egy meccs kell” ezzel meg úgy voltam, hogy oké, a fenébe, nem ezt akartam, de még egy meccs nem annyira rossz. Aztán, látom egy újabb címsorban, azt mondja: „ó, még pár meccs kell neki.” Mi folyik itt? Komolyan, azt látom, hogy visszatáncol az egésztől, nekem meg fogalmam sincs, mi történik. Egy meccs? Kettő? Mennyi, ha egyáltalán?

 

Ahogy ezt a dolgot kezelték, az fáj a legjobban. Én professzionális voltam, csapatjátékos. Mindig is a cég embere voltam. Frusztrál, hogy nem kezelték ezt máshogy.

Miesha most találkozni akar Dana White-tal, hogy eldöntsék, hogyan tovább. Ha nem születik számára kedvező döntés, akkor, mint mondja, valószínűleg felhagy a sporttal. Ebben Joe Rogan podcastje erősítette meg, melyben a UFC-kommentátor is csak a fejét vakarta afelett, hogy mekkora különbség van aközött, ahogy a szervezet a sportág két legnagyobb női sztárjával bánik.

Nem ezt akarom, és nem is fogom ezt csinálni. Eljutottunk addig a pontig, amikor ez már nem oké. Nem fogok meghajolni az akaratuk előtt és megtörni sem fogok. Nagyon-nagyon makacs ember vagyok, és nagyon akaratos. Úgy hiszem, fair is vagyok. Nem hiszem, hogy túl sokat kérek, de ugyanakkor azt érzem, Joe Rogan fogalmazott a legjobban.

 

Azt mondta, „abszolút együtt érzek Mieshával. Nem értem, miért van ekkora különbség az első számú bunyós és a második legjobb között.” És azt mondta, Ronda a Forbes szerint több mint 6 millió dollárt keresett tavaly, csak harcból, és elmondom neked, hogy még csak meg sem közelítem ezt, és ehhez képest azt akarják, hogy előrébb rangsorolt, és sokkal jobb ellenfelekkel küzdjek meg, mint Ronda? És neki milliókat fizetnek, nekem meg filléreket?

 

Tudnom kell, mi lesz a következő lépés, és nagyobb követeléseim is vannak a bevételemet illetően. Látom, mennyit keres Ronda, de úgy érzem, amikor mérlegelek, amikor ketrecbe lépek, hogy nekem is hihetetlen a rajongótáborom. Mindig kimutatják a szeretetüket és megbecsülésüket, és nekem van a leghangosabb táborom kábé mindenkit beleértve, Rondán kívül, természetesen. De amikor csak én vagyok a cardon, mindig hatalmas a közönségem. Roppant nagy a rajongótáborom, és nem hiszem, hogy bármelyikünk is azt akarná, hogy visszavonuljak. Szóval a UFC-nek fel kell ébrednie, be kell dönteniük egy kávét és csinálniuk kell valamit.

A UFC a címmeccs elvétele után felajánlotta Tate-nek Amanda Nunest, akivel Mieshának a Fight Pass-en kellett volna megverekednie. Ezt az amerikai a PPV-bunyói után óriási anyagi visszalépésként élte meg, így a fentebb vázoltak mellett ez is volt az oka annak, hogy nem vállalta el a mérkőzést. Mint mondja, nem is fogja, amíg nem lesznek komoly változások.

Vagy minden lángba borul, vagy White azt mondja majd, hogy jogos a mondanivalóm, és változtatnak a dolgon. Pontosan tudom, mit akarok és mit érdemlek. Nem fogom kevesebbel beérni. Szóval azt hiszem, fel kell készülnie egy igazán makacs nőre.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr738050236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása