TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Makai Renátó: a bunyó akkor jó, ha a közönség is jól szórakozik!

2015.09.22. 13:49 td_interim

makaihfc10.jpg

Az HFC 10-en két kivégzéses győzelemmel nehézsúlyú tornát nyerő TNT nem pusztán a győzelemre hajt: showt akar csinálni. Erről és a hétvégi eseményekről Makai a kattintás után nyilatkozik.

 

Makai Renátónak nem egyszerű mostanában az élet, hiszen MMÁ-zás mellett pankrátorkodik is a Hungarian Championship Wrestling ringjében, és emellett zsonglőrködik még az Éjjel-Nappal Budapest reality show-val is. Könnyű lenne ennyi meló mellett idegileg felmorzsolódni, de ennek Makai a hétvégén semmi jelét nem adta. Mentálisan teljesen egyben volt, amit a bunyós mentorának köszön meg.

Az HFC 10 nehézsúlyú gálájára való lelki felkészülésben és a stressz levezetésében sokat segített Sárközi Robi és csapata. Úgy gondolom, a mentális felkészülés legalább olyan fontos, mint a fizikális.

Az HFC 10 nehézsúlyú négyestornáját Makai hibátlanul nyerte meg: mindkét meccsén kivégzéses győzelmet aratott. Az első körben Roman Blascheket gyűrte le második menetes guillotine-kopogtatással, a másodikban Kocsis Mátét TKO-zta alig több, mint fél perc alatt.

Romannal nagyon nagyot meccseltünk. Oda-vissza hatalmas ütéseket durrantottunk el. Szerintem nagyon látványosra sikerült, és nagyon élveztem az egész mérkőzést, jó kis csata volt. Én a földharcot erőltettem inkább, ő pedig az állót. Örültem a győzelemnek, nagy meccs volt. A Máté elleni meccset gyorsan befejeztem. Az első mérkőzésen elfáradtam és meg is sérültem, ezért gyorsan be akartam fejezni. Ez össze is jött.

Győzelmeivel TNT elnyerte a jogot arra, hogy kihívja az HFC nehézsúlyú bajnokát, Jani „Káposzta” Istvánt. Ez a meccs pikáns lesz, hiszen a két bunyós jól ismeri egymást: csapattársak a Sárközi MMA Team-nél.

Káposztával csapattársak vagyunk, így a felkészülés a címmeccsre érdekes lesz. Bár én Pécsen lakok, ő pedig Szegeden, ezért valószínűleg külön-külön fogunk készülni most. Mindenesetre nehéz mérkőzés lesz, és nagy meccs.

Nem csak Káposzta jelenthet kihívást Makainak, hiszen az HFC felé vette az irányt a magyar nehézsúly másik nagy ásza, Zathureczky Zsolt is.

Hallottam róla, hogy Zathu is bekerült a képbe. Amennyiben ő is az HFC versenyzői közé fog tartozni, és úgy alakulnak a dolgok, vele is szívesen megmérettetem magam.

Renátó, mint ismert, nem csak MMÁ-ban szórakoztatja a közönséget, újabban a HCW ringjében is felbukkan. És azt mondja, a pankrációban tanultakat a ketrecben is tudja kamatoztatni.

A pankráció sokat segít abban, hogy egy kicsit showt is csináljuk a HFC gálákon. A pro wrestlereknél megtanultam, hogy ez az egész akkor jó, ha a közönség szórakozik. Bár teljesen más a két műfaj, ez mégis egy közös pont: a show!

Kár lenne kihagyni!!! (ingyenes házhozszállítással)http://goo.gl/skZ4Uv

Posted by TDMG on Monday, September 21, 2015

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr467808544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása