TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|BULVÁR: Terhesen lett bajnok a női MMÁ-s

2015.08.17. 16:24 td_interim

terhesbajnok.jpg 

A harcos utólag jött rá, hogy babával a hasában verekedett.

 

Kinberly Novaes a hétvégi RFA 21-en bunyózott volna. Nem fog: kiderült, hogy hat hónapos terhes. A szalmasúlyú brazilnak nagyon nehezen ment a fogyasztás a közelgő meccsre, ezért múlt héten elment az orvoshoz, aki közölte vele, hogy gyereket vár. Ami ennél is durvább az az, hogy a lány gyors fejszámolással kiderítette: már a legutóbbi mérkőzésén is terhes volt.

Novaes május 17-én szerezte meg a Noxii nevű szervezet bajnoki övét Renata Baldan ellen – akkor már tizenkét hetes terhes volt. Már arra a meccsre is nehezen ment a felkészülés, a hétvégire viszont lehetetlennek bizonyult – végül barátjával orvoshoz fordultak, aztán leesett az álluk.

Megcsináltattuk az ultrahangot múlt héten, és az orvos azt mondta, 24 hetes terhes vagyok, majdnem hat hónapos, és a baba egészséges és erős. Aggódtam, mert keményen edzettem, harcoltam és fogyasztottam. Rengeteget szenvedtem, míg hozni tudtam a súlyom a legutóbbi meccsemre, nem tudtam rendesen folyadékot leadni, és már készültem a következő, jövő heti mérkőzésemre, de az orvos azt mondta, minden rendben (a babával).

Novaes eleinte valamilyen gyomorbetegségre gyanakodott, és nem is akart ezzel kórházba menni, de amikor a diéta során fogyás helyett híznia sikerült, végül felkeresett egy orvost.

Kicsit makacs vagyok, nem szeretek orvoshoz menni. Egy ideje már rosszul éreztem magam, fájt a hasam, fájt a fejem és görcseim voltak. Újabban fáradt voltam, még futni sem tudtam, és nagyon nehéz volt súlyt leadnom. Az RFA debütálásomra fogyasztottam, de nem sikerült fogynom. Szigorúbb diétába kezdtem négy héttel a meccs előtt, ehhez képest hat nap alatt híztam egy kilót. Kétségbeestem. Észrevettem, hogy kemény a hasam, azt gondoltam, valamilyen bélproblémám van. Hashajtót és más dolgokat vettem be, de a masszőröm azt mondta, menjek orvoshoz.

 

Végül úgy döntöttem, elmegyek a kórházba, és az orvos egyből azt kérdezte, terhes vagyok-e. Mondtam neki, hogy nem, bélproblémám van, de ő csináltatott egy vértesztet. Egy órával később elmondta, hogy terhes vagyok. Nagyon sírtam, kiszaladtam a kórházból, de aztán rájöttem, hogy ez jó hír. Azt hittem, beteg vagyok, ehelyett babát várok.

Tizenkét hetesen a terhes nők hasa általában még nem kezd el nőni, huszonnégy hetesen az esetek többségében már le se lehetne tagadni a babát. Novaes viszont ezek szerint olyan alkat, aki még akkor is lapos hasú, amikor már csaknem fél éve fejlődik benne a gyerek – ebből is látszik, miért fontos, hogy a szervezetek a mérkőzések előtt terhességi tesztet kérjenek a nőktől. Ez ezúttal elmaradt, a történetben a Noxii volt a hunyó, promóterük, Bruno Barros vállalta is a felelősséget.

Nem kértem terhességi tesztet, ez az igazság. Eszembe se jutott az a lehetőség, hogy egy nő terhesen harcol, végigcsinálja az edzőtábort a vízhajtással meg mindennel.

Nem Novaes-é volt az egyedüli problémás ügy:

Ez volt az első rendezvényem. HIV és hepatitis teszteket kértem, de voltak harcosok, akik nem küldték el az eredményt. Nem fújtam le egy párosítást sem, mert mindenki harcolni akart. Volt, aki azt mondta, nem volt pénze a tesztekre, másnak ideje nem volt rá, de az én hibám, hogy ennek ellenére hagytam őket küzdeni. De hála Istennek, a babával minden rendben van.

Belegondolni is rossz, mi lett volna, ha valamelyik bunyós HIV fertőzött, vagy ha a bunyó miatt nem marad meg a baba. Szerencsére úgy tűnik, mindenki megúszta. Novaes kisfiút vár.

• TDMG 😎 Lifestyle • Így érzed magad, ha a TDMG család tagja vagy. Willy barátunk egyenesen Hollandiából érkezett,...

Posted by TDMG on Saturday, August 15, 2015

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr467712898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szmoker (Homo Trollicus) 2015.08.17. 21:08:09

a, annyira tele van nyomva mindenféle szerrel és szarral, hogy ki tudja mióta nem menstruál
b, annyira buta, hogy nem vette észre hogy fél éve nem menstruál

Hm.

Hefe 2015.08.18. 06:43:50

nem egy langelme a csaj, az biztos.

ixub 2015.08.18. 10:13:46

Na jó a 12 hét már durva, de nekünk mindkét egészséges gyerekünk túl van az első részegségén. Egyiknél se tudtuk, hogy már vannak és mindkét alkalommal épp bulizni voltunk mielőtt kiderült.

gombakomba 2015.08.18. 10:27:38

@ixub: Az első 3-4 hétben ez még nem jelent igazán problémát, mert egyrészt a méhlepény még nagyon kezdetleges, a szikhólyag szolgáltatja a tápanyagot, másrészt ekkor még a szervezet "mindent vagy semmit" elven működik. Nagyon sok terhességnek szakad vége, mielőtt bárki is tudomást szerezne róla.
Onnantól kezdve viszont nagyon nagy probléma lehet belőle. Minden lényeges dolog, szerv az első 12 hétben fejlődik ki.

gombakomba 2015.08.18. 10:31:38

@szmoker (Homo Trollicus): @Hefe:
Nagy valószínűséggel nagyon rendszertelen lehetett a ciklusa. Nem lehet büntetlenül női testtel férfi fizikumot kívánó tevékenységet űzni.
Hogy eleve van-e egy kis hormonzavar, és épp ezért képes ilyen teljesítményre, vagy tényleg beszedett mindenfélét, vagy ezek így együtt, azt valószínűleg csak ő és/vagy az orvosa tudják.

gombakomba 2015.08.18. 10:43:55

Azért abban én még nem lennék teljesen biztos, hogy a babával minden rendben van. Attól, hogy az ultrahang szerint megvan mindene, még jó esélye van egy fejletlen idegrendszernek.
Ilyen előzmények után nagyon fontos, hogy a születés után azonnal foglalkozzon vele szakképzett neurológus, gyógytornász (itthon lehetőleg dévényes), és kövesse legalább az első életévben.
És ezerrel nyomatni az omega 3-at (naponta min. 4 g, ebből a DHA legyen min. 1,5 g) meg a folsavat (min. 800 microgram, ebből legalább a fele könnyen hasznosuló folát), ezek még ilyenkor is, és a baba első életévében is nagyon sokat segítenek az idegrendszer érésében!
(Bár ez hozzá nem jut el úgysem, de talán másnak még hasznára lehet)

gombakomba 2015.08.18. 10:45:02

És persze az is lehet, hogy óriási szerencséje van, és a gyerkőccel tényleg minden rendben :)
Kívánom, hogy így legyen.
süti beállítások módosítása