TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Aldo: Mindent megteszek, hogy én maradjak a bajnok

2014.09.12. 10:05 td_Emree

Jose-Aldo-UFC-156-2_1.jpg

Ahogy a mostani időjárás, úgy a Nova Uniao csapata felett is kissé borongós. Renan Baraonak félresikerült a fogyasztás, így nem tudott kiállni másodjára is T.J. Dillashaw ellen. Másik top harcosuk Jose Aldo, pedig az UFC elnökétől kapja a „kedvességet”.

A történet ott kezdődött, amikor egy sajtó tájékoztatón az UFC elnöke kifejtette véleményét, miszerint Aldonak inkább a bunyónál kéne maradni és nem dumával meg bohóckodással kéne hypolnia a Chad Mendessel vívandó meccsét. Dana White korábban, már azt is megengedte magának, hogy Aldo harcmodorát kritizálja, aki szerinte „csak hátradől, és nem hagyja történni a dolgokat.” Számomra furcsa egy, olyan embertől ilyesmi hallani, aki korábban nem egyszer, azért hozott össze párosításokat, mert az egyik fél trash talkja meggyőzőnek tűnt korábban – Chael Sonnen.

Aldo sem volt rest a válasszal, azt nyilatkozta az mmafighting.com-nak, hogy nem érdeklő mit mond róla White a médiának.

„Nem érdekel, mit nyilatkozik. Ő egy üzletember, aki promótálni akarja az üzletét. Azt várja tőlünk, hogy bemenjünk oda és tegyünk meg minden tőlünk telhetőt, anélkül, hogy a következményekre gondolnánk. Bármit is mondjon, nem érdekel. Csakis azzal törődöm amit, Andre (Pederneiras) – Aldo edzője és menedzsere – mond. Erre koncentrálok. ”

 

„Még mindig fejlődöm. Bőven vannak dolgok, amiken csiszolnom kell. Lehet, hogy én vagyok az első a pound for pound listán vagy nem, de ez nem érdekel. Meghagyom a rajongóknak és a médiának. Számomra mindig én leszek a legjobb. Úgy értem, technikailag én vagyok a legjobb, de sosem gondolnám, hogy verhetetlen vagyok. Miden tőlem telhetőt megteszek, hogy én maradjak a bajnok.”

Szerintem Aldo korrekt választ adott. A magam részéről nagyon bírom a bunyóit, bár az utóbbi időben több kritikát is kapott. Ebben az a legszebb, hogy hamarosan csattanós választ adhat a ketrecben az UFC 179 keretein belül, ahol Chad Mendessel csap össze, másodjára. A hangulatra biztos nem lesz panasz. A gála Brazíliában kerül megrendezésre, és Mendes annak a T.J. Dillashawnak a csapattársa, aki Aldo csapattársától Renan Baraótól vette el az UFC harmatsúlyú övét.

Ti mit gondoltok, hol van Jose Aldo helye a képzeletbeli ranglistákon? Legyőzi Mendest? Tényleg van mit csiszolnia a technikáján?

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr246659417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása