TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Buchinger Buki Iván: Mindent megtettem egy újabb győzelem érdekében

2014.08.13. 20:29 td_axl

buki_3.jpg

Buchinger Buki Iván pénteken, azaz augusztus 15-én Szentpéterváron mérkőzik az M-1 Challenge programjában Mikhail Malyutin ellen. Buki másodjára mérkőzik az orosz szervezetnél, ezúttal pedig karrierjében először pehelysúlyban. Buki már a helyszínen van, pár sorban olvashatod gondolatait:

buki.gif

Remélhetőleg Buki ismét ilyen szép győzelmet arat.

Sziasztok! Vasárnaptól már itt vagyunk Szentpéterváron, itt lesz a mérkőzés pénteken. Nagyon szép város, jó volt a fogadtatás, a hotel szuper, minden itt van, amire szükseág van. Hétfőn voltak a videóinterjúk, ahol már láttam is az ellenfelem.  
Holnap van a mérlegelés otthoni idő szerint reggel 10.00-kor, ami elég jó időpont. Ugye most új súlycsoportban bunyózok, így hát sokat kellet fogyasztanom. Épp most készülök az edzésre, hogy ledobjak pár kilót még, holnap majd meg szauna kell. Úgy érzem, nagyon jól fel vagyok készülve, sokat edzettem, most már nem tart vissza a munka sem, bízok benne, hogy egy szép győzelmet sikerül majd összehoznom, mindent megtettem a felkészülésem során. 
Pénteken otthoni idő szerint este 6-kor kezd majd a gála, nem tudom, hányadik meccs az enyém, de úgy hiszem, hogy a 4-5 körüli lesz. Információim szerint az m1global.tv címen élőben tudjátok majd nézni! Köszönöm, hogy gondoltok rám!

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr936601489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása