TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Struve-nak komoly tervei vannak a jövőre nézve

2014.07.03. 11:50 td_hriczuakos

stefan-struve-uov-5-press-conference.jpg

A holland égimeszelő, Stefan Struve az UFC 175 alkalmával tér vissza a ketrecbe, azok után, hogy álltörése miatt kénytelen volt szünetet tartani. Bár több orvos szerint is inkább a visszavonulást kellene fontolgatnia Struve-nak, a bunyós ezzel nem nagyon törődik, legutóbbi veresége után is elmondta, hogy biztosan ketrecbe lép még, hiába veszélyezteti a sport az egészségét. Ellenfele az a Matt Mitrione lesz, aki az NFL-t hátrahagyva a TUF-ban alapozta meg karrierjét, és szintén hatalmas ütőerővel rendelkezik, akárcsak Stefan korábbi ellenfelei. Struve nemrégiben egy interjúban beszélt közelgő terveiről:

„Alig várom, hogy egészségesen visszatérhessek, jó állapotban, hogy megmutathassam, milyen jó is vagyok. Ahogy már mondtam, meglátásom szerint nem kellett volna elvesztenem a legutóbbi meccsemet. Most 5 zsinórban megnyert meccsnél kellene tartanom, de nem tudok változtatni a dolgokon. Az egyetlen dolog, amit tehetek, az az, hogy egészségesen térek vissza júliusban. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy ez sikerüljön, és nem látok rá esélyt, hogy ezt bárki is elvehetné tőlem.

Onnan akarom folytatni, ahol Miocic ellen abbahagytam, folytatni akarom a győzelmi sorozatomat. Szerintem képes vagyok legyőzni a mezőnyt a TOP 5-ös harcosokig, és aztán felettük is győzelmet aratni. A legjobb éveim most jönnek, már a 20-as éveim eleje óta az UFC-ben vagyok. Alig várom, hogy megmutassam, hogy ezekben az éveimben vagyok a legjobb.”

H.Ákos

 

td_polo_banner2.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr56459983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása