TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Edgar: Nem hagyom, hogy BJ legyőzzön

2014.06.05. 11:15 td_hriczuakos

Frankie-Edgar-Image.jpg

A TUF 19-ik évadának lezárásaként ismét találkozik egymással Frankie Edgar és BJ Penn. Erre korábban már kétszer is volt példa, és mindkét alkalommal Edgar nyert, de BJ úgy érzi, van mit törlesztenie, képtelen elfelejteni a Frankie elleni vereségeit. Íme Edgar legutóbbi nyilatkozata:

„Ő kérte ezt a meccset, ez pedig extra motivációt ad a számomra. Elhiheted, hogy a harmadik alkalommal is győzni szeretnék, befejezni, amit elkezdtem, és lezárni ezt a fejezetet. Megértem, hogy ő olyan típus, aki szereti megmérettetni magát, és biztos kísértik őt azok a vereségek. Erre azt hiszem, nálam is van példa. De ő most úgy érzi, hogy leszámolhat velem, ahogy azonban korábban is mondtam, nem hagyom, hogy ez megtörténjen.

Sokat változtam, és tudom, hogy ő is. Én viszont nem szoktam sokat foglalkozni az ellenfeleimmel, csupán a technikáim csiszolása érdekel. Lassan 1 éve már, hogy utoljára küzdöttem, de sok minden történt azóta. Nagyon sok mindenben fejlődtem, és ezt meg is akarom mutatni.”

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr1006260249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása