TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Barboza: Cerrone-nak csupán szerencséje volt

2014.05.02. 09:52 td_hriczuakos

cd4fbce046c46f107e45ae0ddd0db7d3290131.jpg

A nemrégiben Orlando-ban megrendezett Werdum vs. Browne gála parázs kis összecsapásokat hozott, és összességében túl sok meglepetés nem is született az est folyamán. A main card egyik legjobb meccsét Donald Cerrone vívta a brazil Edson Barboza ellen, bár kettejük összecsapás mindössze egy menetet élt meg. Ekkor ugyanis Cerrone egy szép jab-bel küldte le ellenfelét, majd ment is a hátsó fojtásra. Szépen meg is találta Edson nyakát, ami után Barboza kopogott is. Bár technikai tudása igen képzett, Barboza ezzel a vereséggel továbbra sem nagyon tudja megközelíteni az élmezőnyt, ráadásul szerinte Cerrone a szerencsének köszönheti győzelmét:

„Olyan hamar akarok küzdeni, amilyen hamar csak lehetséges. Ha az UFC megadja nekem a visszavágót, én ott leszek. Ilyen típusú harcosok ellen akarok kiállni, méghozzá hamar, mert tudom, hogy sokat kell bizonyítanom a rajongóimnak. Nehéz erről a meccsről beszélni. Tudtam, hogy megvan mindenem ahhoz, hogy megnyerjem az összecsapást. De nagyon be akartam fejezni a meccset. Annyira akartam a győzelmet. Isten mindent tud. Pont abban a pillanatban pislogtam, amikor eleresztette az ütést, így nem is láttam semmit. Ha láttam volna, biztos, hogy nem mentem volna le tőle.”

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr946092396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása