TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Buchinger Iván: Célom az M-1 Global bajnoki cím

2014.04.07. 17:41 td_axl

buchingerivan_1.jpg

Buchinger ’Buki’ Iván hátrahagyva Cage Warriors FC könnyűsúlyú címét, új, frankfurti csapatot/edzőtábort követően múlt pénteken mutatkozott be az M-1 Global szervezetnél. Ellenfele a három éve veretlen Sergey Golyaev volt, akit Buki az első menetben hátsó fojtással győzött le. Iván, aki május 24-én a MAX 2014 eXpo keretén MMA szemináriumot tart, így értékelte az orosz kalandot

Akkor először is szeretném megköszönni mindenkinek, aki szurkolt, annak is aki, nem…A felkészülésem nagyon jól ment erre a mérkőzésre az MMA Spirit csapatban. A saját teljesítményemmel sajnos nem vagyok teljesen megelégedve, az első ütés ellenfelemtől nyomban földre küldött, de nem bánom, mert legalább felébredtem, és tudtam, hogy mi a dolgom!

 

Számítottam arra, hogy gyorsan véget ér a küzdelem: vagy ő, vagy én kapitulálunk, ilyen a stílusunk egymás ellen. Ellenfelem állóharcban jó, én pedig földharcban. Tudtam, hogy ha földre kerülünk, egy cseppnyi esélyt sem adhatok neki, ennek megfelelően 100%-ban átvettem az irányítást, majd sikerült befejeznem egy hátsó fojtással. Egy újabb győzelmet tudhatok a magaménak, egy új és nagyon erős szervezetnél, egy tapasztal és jó harcos legyőzésével.

 

A szervezéssel szintén nagyon elégedett vagyok, rendben ment minden, kezdve a repülőúttal, a fogadtatással, az ellátással és az elszállásolással, a verseny rendezéssel, egyszóval minden tökéletes volt, beleértve a sztárvendégeket és a legendás harcosokat (Jeff Monson, Roy Jones Jr.,Fedor Emelianenko). A jövőben szeretnem kipróbálni magam a 66 kilogrammos súlycsoportban és az M-1 Challenge sorozatban is, megynyerni a világbajnoki övet.

 

Ezúttal szeretném megköszönni a segítséget a családomnak és főleg a barátnőmnek, aki sokat segít az almaim megvalósításában. Az MMA Spirit csapatnak, vagyis Niels Schlägelnek, a csapattársaimnak itt Frankfurtban és otthon Bősön is. A Fight Explosion csapatának, Ilja Skondricnak, és persze a szponzoroknak, akik segítenek a felkészülésemben : K.N.Stav , Karikka Security, Gagako Stav, Mma Top Ten Hayashi, Bódis Norbert & Lelkes Pali, Online Építőanyag Nagykereskedés, és akinek a legtöbbet köszönhetem: Nagy Marian.

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr375976753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása